Güncelleme Tarihi:
ERZİNCAN, (DHA)-Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT’in, toplam 13 şehirde düzenleyeceği, 'Sunay Akın’la Çağrı’şımlar' isimli etkinlik dizisi Erzincan’da gerçekleşen buluşma ile devam etti. AssisTT Erzincan Çağrı Merkezi'nden 500 çalışanın katıldığı etkinlikte, tanınmış şair ve araştırmacı Sunay Akın, bilgiye ulaşma yöntemleri, kişisel gelişimin önemi ve takım ruhunun getireceği başarılarla ilgili bir sunum yaptı.
Geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçerek, satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunan AssisTT’in Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu, Sunay Akın ile birlikte gerçekleştirecekleri etkinliklerle hedeflerinin 5 bin çalışana ulaşmak olduğunu belirterek, "Türk Telekom’dan aldığımız güçle ülke genelinde 20 şehir ve 23 ayrı bölgede yaklaşık 10 bin çalışanımızla hizmet veriyoruz. Müşteri memnuniyetimizi daha da artırmak için bu yıl çalışanlarımız kapsamında iki konuya ağırlık vereceğiz. Bunlardan birincisi takım ruhu, ikincisi ise kişisel gelişimin önemi. Bu amaçla 13 şehirde 16 etkinlik düzenlemek üzere yola çıktık. Bu etkinlik dizisi ile çalışanlarımızın performansının ve hizmet kalitemizin daha da artacağını düşünüyoruz" diye konuştu
Erzincan etkinliğinde gördüğü ilgiden büyük memnuniyet duyduğunu belirten Sunay Akın ise, "Sizler, her şeyden önce yapmış olduğunuz görüşmelerde karşınızda Türkiye olduğunu hatırlamalısınız. Müşterilerle birebir temas kurarak onların sorunlarını çözüyor, onları yönlendiriyor ve bilgiyle onların dünyalarını aydınlatıyorsunuz. Bilgi üretilen ve yönetilen en büyük güç. Çağrı merkezi çalışanları aslında bilgiyi üretir ve yönetir. Bunu yaparken elinizdeki en büyük, en değerli olan birikim, duyarlılığınız ve sözcüklerinizdir" dedi.
FOTOĞRAFLI