Deski’den Kalite Yönetimi Temel Eğitimi

Güncelleme Tarihi:

Deski’den Kalite Yönetimi Temel Eğitimi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 14, 2016 12:11

DESKİ'DE KALİTE YÖNETİMİ TEMEL EĞİTİMİ VERİLDİ

Denizli Büyükşehir Belediyesi DESKİ Genel Müdürlüğü çalışanlarına yönelik TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi verildi.
Denizli Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (DESKİ) Genel Müdürlüğü çalışanlarına, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi verildi. Nort Point Otel’de verilen eğitim programına, DESKİ Genel Müdürü Doç. Dr. Mahmud Güngör, daire başkanları, şube müdürleri ve bölge sorumluları katıldı. TSE İzmir Bölge Müdürlüğü Toplam Kalite Yönetimi Bilim Uzmanı Teyfik Bıyıklı, Büyükşehir Belediyesi DESKİ’nin genç ve dinamik bir ekibe sahip olduğunu belirterek, kalite yönetim sistemi eğitiminin kurumlara olan önemli katkılarından bahsetti. DESKİ Kalite Yönetim ve Ar-Ge Şube Müdürü Aydemir Akyürek ise, söz konusu eğitimlerin bir başlangıç olduğunu belirterek, amacın hizmet kalitesini daha da artırmak olduğuna dikkati çekti.
DESKİ Genel Müdürü Doç. Dr. Mahmud Güngör ise, yönetim sistemlerinin Denizli Büyükşehir Belediyesi DESKİ için büyük kazanç olacağını ifade ederek, "Amacımız yapılan çalışmaları sürekli geliştirme kapsamında daha verimli hale getirmektir. Emeği geçen herkese teşekkür ederim" dedi. Eğitimlerde, Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi ve Sunum Teknikleri Eğitimi verildi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!