Güncelleme Tarihi:
Osman Nuri BOYACI/DENİZLİ, (DHA)- DENİZLİ Valisi Ahmet Altıparmak'a bilgi veren 112 Acil Çağrı Merkezi Müdür Vekili Dr. Zeliha Yıldırım, günde ortalama 3 bin çağrı aldıklarını, bu çağrıların yüzde 67'sinin asılsız ve bilgi amaçlı çağrılar olduğunu söyledi.
Denizli Valisi Ahmet Altıparmak, üç yıl önce Valilik Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı'na bağlı olarak tüm il sınırlarını kapsayacak şekilde jandarma, emniyet, belediye, orman, sağlık, afet ve acil durum çağrılarının tek elden karşılanması için kurulan 112 Acil Çağrı Merkezi'ni ziyaret etti. Denizli Emniyet Müdürü Hüseyin Namal ile birlikte 112 Acil Çağrı Merkezi'ne giden Vali Ahmet Altıparmak'a çağrıların değerlendirilmesi konusunda teknik bilgi verildi. Acil Çağrı Merkezi'nde 126 teknik ve idari personelin görev yaptığını söyleyen 112 Acil Çağrı Merkezi Müdür Vekili Dr. Zeliha Yıldırım, günde ortalama 3 bin çağrı aldıklarını, bu çağrıların yüzde 33'nün ilgili kurumlara aktarıldığını, yüzde 67'lik kısmının ise asılsız, bilgi amaçlı ve kurum içi görüşler olduğunu söyledi. Yıldırım, asılsız çağrıların oranının düşürülmesi için ilgili kurumların bilinçlendirme çalışmaları yaptıklarını da belirtti.
FOTOĞRAFLI