Yıldırım’da sorunlara ‘mobil’ çözüm

Güncelleme Tarihi:

Yıldırım’da sorunlara ‘mobil’ çözüm
Oluşturulma Tarihi: Eylül 20, 2018 11:55

Yıldırım’da sorunlara ‘mobil’ çözüm

Haberin Devamı

BURSA, (DHA)- BURSA Yıldırım Belediyesi, oluşturduğu çözüm merkezi ile ilçe sakinlerinin taleplerine kısa sürede cevap veriyor.
Yıldırımlıların belediyedeki bürokratik işlemlerinden mahallelerinde karşılaştığı her türlü soruna kadar tüm taleplerine yanıt veren Yıldırım Belediyesi, Çözüm Merkezi ile koşulsuz vatandaş memnuniyetini sağlıyor. Çözüm Merkezi’nde, Yıldırımlılar tarafından ilk müracaat, çağrı merkezi, sosyal medya, saha araştırma ekibi ve dış kurumlar aracılığı ile belediyeye ulaşan dilekçelerin, yönetim belge sistemindeki konular çerçevesinde müdürlüklere iletilmesi ve sistem üzerindeki dilekçeleri günlük olarak tarayarak, vatandaşların taleplerini mobil hizmet aracı ekibiyle yerinde inceleyerek ilgili müdürlüğe aktarılması sağlanıyor. Çözüm Merkezi 2018 yılının ilk 8 ayında 866 talebi inceleyerek çözüme kavuşturulmasını sağladı.
Belediyecilik hizmetleriyle ilçe sakinlerinin memnuniyetine ve mutluluğuna öncelik verdiklerini belirten Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Günlük yaşamda karşılaşılan problemlerin çözümü ve vatandaşların bürokratik işlemlerinin hızla gerçekleşmesi ile takibinin sağlanması amacıyla Çözüm Merkezimizi faaliyete geçirdik. Özellikle mahallelerde acil olarak yerine getirilmesi gereken taleplerin hızla tespiti ve ilgili birime aktarılarak kısa süre içerisinde çözümlenmesi adına mobil ekip ile süreci minimum zaman dilimine indiriyoruz” diye konuştu.
KOŞULSUZ MEMNUNİYET
Mobil ekip sayesinde sorunların kaynağına giderek taleplere anında cevap verdiklerini vurgulayan Başkan İsmail Hakkı Edebali, “2018 yılının ilk 8 ayında mobil ekibimizle 866 talebin hızla tespiti ve çözümünü sağladık. Başta Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Fen İşleri Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü, Zabıta Müdürlüğü, Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ve Sosyal Yardım İşler Müdürlüğü olmak üzere ilgili müdürlüklerimize iletilen talepler yerinde incelenerek raporlandı ve çözümü için işlemler gerçekleştirildi. Bu sayede tespit edilen aksaklığın ilgili birime aktarılması sonrasında konunun sonuçlanana kadar takibini gerçekleştirerek ve kurum içerisinde otokontrol sistemi oluşturarak vatandaşlarımızın koşulsuz memnuniyetini sağlamayı amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!