Güncelleme Tarihi:
GEMLİK(Bursa), (DHA)- LİMAK Enerji Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, "EPDK verilerine göre, 2017 yılında perakende satış faaliyetinde bulunan 142 şirket arasında 3'üncülüğe yükseldik” dedi.
Limak Enerji, Gemlik Atatepe Sosyal Tesisleri'nde bölgede görev yapan basın mensuplarıyla buluştu. Toplantıya Bölge Müdürü Mehmet Kandırmaz, Bölge Müdür Yardımcısı Tuncer Yalçın, Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Alp Arı, kurumsal iletişim ekibi de katıldı.
“5 MİLYON NÜFUSA HİZMET VERİYORUZ”
Limak Enerji olarak Türkiye'de yaklaşık 5 milyon kişiye hizmet verdiklerini ifade eden Genel Müdür Ali Erman Aytac, "100 civarındaki müşteri işlem merkezindeki abonelik, güvence bedeli iade gibi hizmetleri sunuyoruz. Ayrıca çağrı merkezimiz dışında internet sitemizle online işlem merkezimiz ve mobil uygulamalarımız üzerinden müşterilerimiz işlemlerini zaman kaybetmeden ve mekan kavramı olmadan kolayca yapabiliyor. Gemlik’te 80 bin 418, Orhangazi'de de 42 bin 232 abonemiz bulunuyor” dedi.
“İLK 3’TEYİZ”
Türkiye genelinde EPDK verilerine göre ilk 3 şirketin içerisinde olduklarını ifade eden Aytac, "2017 yılında perakende satış faaliyetinde bulunan 142 şirket arasında 3'üncülüğe yükseldik. 2017 yılında Türkiye’deki elektrik tüketim artışı oranı yüzde 6.30 iken, Limak Enerji olarak satış hacmimizi yüzde 29 artırarak, elektrik satışındaki payımızı yüzde 5,34’ten yüzde 6,59’a çıkardık. Elektrik satış miktarımız ise 134 ülkeden daha fazla” şeklinde konuştu.
Fatura son ödeme tarihi belirlemenin müşterilerin yaşadıkları en önemli sıkıntılardan biri olduğunun altını çizen Aytaç, “Türkiye’de ilk defa uyguladığımız esnek fatura projesi ile vatandaşlarımızın elektrik faturalarının son ödeme tarihlerinin maaşlarıyla fatura son ödeme tarihine denk gelmemesi problemini çözdük. Artık vatandaşlarımız son ödeme tarihlerini kendileri belirleyebiliyor. Bunun için ekstra bir ücret ödemiyor” ifadelerini kullandı.
FOTOĞRAFLI