Güncelleme Tarihi:
FIRSAT GÖRDÜK
Firmalarında ‘Krizleri fırsata nasıl dönüştürürüz? Kendimize nasıl bir fayda sağlayabiliriz?’ düşüncesinin bulunduğunu ifade eden Denizci, yeni çalışma şekilleri ile bu süreçten çok etkilenmemeye çalıştıklarını anlattı. Dış piyasaya çalışırken, sürekli iç piyasadan da talep geldiğini söyleyen Denizci, “İlk zamanlarda bunları değerlendirmeyi düşünmedik. Ancak ürünlerimizin çok beğenilmesi ve birçok kişi tarafından istenmesini görmezden gelemezdik. Bu taleplerin artması bizi iç piyasaya girmeye mecbur etti. Tabi bunu yaparken, kesinlikle yeni bir marka ve yeni bir yüzle girmemiz gerekiyordu. Yurtdışındaki marka ile buna girmemiz doğru bir karar olmazdı. Onun için yeni bir marka yaratarak, bu marka altında bir mağaza açmaya karar verdik. Bunu özellikle kendimiz için bir fırsat olarak gördük” dedi.
YENİ İŞ MODELİ İLE DÜNYAYA AÇILMAK İSTİYOR
Piyasada benzer firmaların aksine yepyeni ve çok farklı bir konsepte iş yapmayı planladıklarını açıklayan Denizci, mağazacılığın yanı sıra sosyal medya ve dijital dünyada da bir marka oluşturup, bunu tüm dünyaya açmak istediklerini vurguladı. Markanın Tekstil Pazarı adını taşıyacağını belirten Denizci, ”Önce ülkemize yakın ülkelerde bunu başlatıp, daha sonra diğer ülkelere yaymak istiyoruz” diye konuştu.
ÖNCELİĞİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Yeni marka ile her kesime hitap etmek istediklerini ifade eden Denizci, “Herkes için ürünümüz var’ sloganıyla yola çıkıyoruz. ‘Ev tekstilinde aklınıza ne geliyorsa, her bütçeye uygun ama özellikle çok kaliteli ürünler satma amacındayız” derken ana firma Ayhan Denizci Tekstil’in çalışmalarına devam edeceğini de belirtti.