IHA
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 28, 2015 13:31
YILDIRIM BELEDİYESİ, VATANDAŞLARIN TALEP VE ŞİKÂYETLERİNE KISA SÜREDE ÇÖZÜM BULUYOR.
Yıldırım Belediyesi, vatandaşların talep ve şikâyetlerine kısa sürede çözüm buluyor.
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekipleri, temmuz ayında Yıldırımlıların 3 bin 535 talebinin bin 634’ünü karşılayarak çözüme kavuşurdu. ‘444 16 02’ numaralı telefondan ‘Yıldırım Çağrı Merkezi’ni arayan Yıldırımlılar tarafından iletilen bin 653 talepdilekçeye çevrilerek ilgili birimlere aktarılırken, 668 talebe kısa sürede geri bildirim sağlandı. Sosyal medya kullanıcılarının temmuz ayı içerisinde Facebook ve Twitter üzerinden ‘Yıldırım Çözüm Merkezi’ne ulaştırdığı 59 talebin 47’sine çözüm sağlanırken 7 talep başka kurumlara havale edildi. İOS ve Android işletim sistemli akıllı telefon sahiplerinin kullanabildiği ‘Yıldırım Belediyesi Mobil Uygulaması’nda hayata geçirilen ‘Çek Gönder Hizmet Ayağına Gelsin’ projesi çerçevesinde iletilen 29 talep kayıt altına alınırken, 10 talep çözüme kavuşturuldu. Yıldırım Belediyesi’nin elektronik posta adresine vatandaşlar tarafından iletilen 508 talebin de 230’u yerine getirildi. Öte yandan Yıldırımlılar, e-devlet sitesi üzerinden sunulan sorgulama hizmetlerine belediyeye uğramadan erişiyor.
Hayata geçirdikleri projelerle Yıldırımlılar ile belediye arasındaki mesafeyi her geçen gün azalttıklarını ifade eden Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Belediye olarak çağımız teknolojisine ayak uydurarak Yıldırımlılara hizmette sınır tanımıyoruz. 7 gün 24 saat aktif olan Yıldırım Çağrı Merkezi ile hemşehrilerimizin talep, görüş ve şikâyetlerini anında kayıt altına alarak çözüme kavuşturuyoruz. Yıldırım Çözüm Merkezi ile Yıldırımlıların çözülmedik meselesini bırakmıyoruz. Bunların yanında vatandaşlarımız, e-devlet sitesi üzerinden belediyede sıra beklemeden işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar. Hedef Yıldırımlıların hayatını kolaylaştırmak, hedef mutlu Yıldırım’ı oluşturmak” diye konuştu.