Güncelleme Tarihi:
Aslında burada belki de dünya turizm endüstrisinin mevcut bünyesi içerisindeki gelişiminde kilometre taşları niteliği taşımakta olan çok önemli bir fırsattan söz ediyoruz.
Bugünlere gelene dek takip etmiş olduğumuz yol bizi hiç küçümsenmeyecek başarılı sonuçlara götürmüş olsa da uygulanan sistem ve yöntemlerin zaman içerisinde belli ölçüde misyonunu tamamlamış olduğu gerçeğinden uzak kalamayız.
Dolayısıyla da belki de bugün önemli başarılara imza atmış turizm hareketimizin doğrularını geliştirirken yanlışlarını da bünyesinden temizleyecek bir fırsatın eşiğinde olabiliriz.
Söz konusu bu fırsat hiç şüphe yok ki çok arzuladığımız ve gerçekten hak ettiğimiz ‘NİTELİKLİ TURİZM’ hamlemizin de temelini oluşturacaktır.
Akdeniz çanağındaki rakiplerimizle kıyaslandığında ürün ve hizmet kalitesindeki üstünlüğüne rağmen, çok büyük oranda sadece fiyat cazibesi ile değerlendirilerek tercih edilen bir ülke konumundan, her anlamda ürün ve hizmet kalitesi ile örtüşen dünyaca kabul gören bir fiyat standardı olan ülke konumuna yükselme fırsatı olacaktır.
Bu fırsat turizmin tüm paydaşlarının mutlak ihtiyacı olan yeni ve çağdaş bir kurguyu hayata geçirebilme fırsatı olacaktır.
Sektörümüzü kısır bir döngüye mahkum eden ‘FİYAT/HİZMET’ performans denkleminde bizi en adil çözüme taşıyacak tarihi bir fırsat olacaktır.
Turizm hareketimizi bugünlere getiren değerli sektör çalışanlarımızın, sektöre olan bakışını tam bir güven duygusuyla pekiştirerek geliştirecek yeni bir adım olacaktır.
Uzun yıllardır ısrarla adeta kemikleşme noktasına getirilmiş ‘HAZIR PAZAR KOLAYLIĞI’ illetinden nihayet kurtularak, bu noktada yaşanabilecek her türlü riski minimuma indirilebilme şansını yakalama fırsatı oluşturulacaktır.
‘HER PAZAR ANA PAZAR’ ilkesiyle değişen bakış açısı çerçevesinde katma değer sağlayacak tüm pazarlara doğrudan ulaşabilme fırsatı oluşturulacaktır.
Özellikle turizmin başkenti Antalya’nın mevcut aksaklıklara rağmen giderek yükselen ürün ve hizmet performansına yakışacak bir ‘DOĞRU FİYAT’ çizgisini yakalayabilme fırsatına dönüşecektir.
Yine her şeye rağmen mevcut sonuçların mimarı konumunda olan her segmentten pek çok ürünün gelecek adına kendilerini yeniden değerlendirerek bir yenilenme süreci adına harekete geçme fırsatı olacaktır.
Evet şimdi YENİ BİR FIRSAT var.
Böylesi bir fırsatın çok daha fazla hak ettiğimiz bir katma değeri oluşturabilme noktasında turizm hareketimizi kamçılayarak yönlendirmesi ve elbette çok daha fazla sürdürülebilir kılması en önemli dileğimizdir.