Güncelleme Tarihi:
Turizm hareketimiz yıllar içerisinde çetin bir mücadele ile başarabildiği hizmet kalitesi çizgisine zarar verecek taviz niteliğindeki yaklaşımlardan bundan böyle mutlaka uzak durmak zorundadır.
Zaman zaman farklı nedenlerle oluştuğunu, yaşayarak gördüğümüz rezervasyon akışındaki gelişmeleri sadece otel fiyatları üzerinden okuyarak değerlendirmek doğru olmayacaktır. Dünya turizm endüstrisi bünyesinde yer alan irili, ufaklı tüm aktörlerin performansını etkileyen pek çok farklı nedenden söz etmek mümkün. Üstelik bu nedenler şüphesiz yıllara göre değişen farklı bir seyir de takip edebiliyor.
Tüketicinin tercihleri öncelikle kendi ülkesinin ekonomik koşullarına bağlı olarak bir yol izliyor.
Elbette kendi koşullarını turist olarak gitmeyi düşündüğü ülkenin koşulları ile kıyaslayarak da bir karara varıyor.
Turizmin başkenti Antalya bu anlamda, özellikle tercihini iyi hizmetten yana kullanmak isteyen dünya turisti için cazibesini artırmaya devam etmektedir.
Antalya söz konusu hizmet kalitesi çizgisini, son dönemde hak ettiği doğru fiyat anlayışıyla da bütünleştirmeyi başarmıştır.
Ve artık bu bütünlük içerisinde ‘HER PAZAR ANA PAZAR’ sloganı ile tüm turizm coğrafyamızın gündeminde olabilme mücadelesini sürdürecektir.
Doğru fiyat ile buluşan hizmet kalitemiz yarınlarımızın garantisi olan, sürdürülebilir turizm anlayışımızın da temel taşlarından birisi olarak bu anlayışın sağlıklı gelişiminde çok önemli bir rol oynayacaktır.