Güncelleme Tarihi:
NE yazık ki özellikle son yıllarda böyle bir şansımız pek olmuyor. Bunun elbette farklı nedenleri var. Dünyada giderek globalleşmekte olan ekonomik sıkıntılar belki de en önemli neden.
İnsanlar ekonomik anlamda önlerini görmekte zorlandıkları için tatil kararını da yıllar öncesinde olduğu gibi çok önceden veremiyor ve gelişmeleri takip ederek bekliyor.
Tatil, yaşam enerjisine ve yenilenmeye duyulan gereksinim noktasında kolay kolay gözden çıkarılamayacak bir ihtiyaç olmayı sürdürüyor. Ancak insanlar da artık karar verme noktasında dahsa temkinli davranıp acele etmemeyi tercih ediyorlar. Son dakika fırsatlarını yakalayabilme fikri giderek daha fazla ön plana çıkıyor.
Salgın iki yıldır zaten belli bir tedirginliği ve dolayısıyla da önemli bir durgunluğu beraberinde getirdi. Diğer yandan ise salgınla ilgili bu süreçte alınan tüm önlemlere rağmen yapılabilecek fazla bir şey olmadığını ve mutlaka zaman gerektiğini de tüm dünya gördü.
Salgının da etkisiyle öncesinde zaten var olan ekonomik hassasiyet daha da derinleşerek insanları “BEKLEYELİM - GÖRELİM” noktasına getirdi.
Mevcut rezervasyon trafiğinin şimdilerde çok aktif seyretmemesinin en önemli nedeninin de bu olduğunu görüyoruz. Yoksa dünya turistinin özellikle turizmin başkenti Antalya’ya olan ve giderek artan ilgisi dolayısıyla iyi bir sezona inancımız tam.
Ancak hiç kuşku yok ki biz ürünümüzü gerçekten hak ettiğimiz, çok daha iyi fiyatlarla satabilmeyi hedeflerken aynı anda tatil planı yapmakta olan insanlar da keseleri için en uygun fiyatı hedefliyor ve de bekliyorlar.
İyi ürünü olabilecek en uygun fiyatla alabilmenin dayanılmaz arzusunun önüne geçmenin zor olduğu gerçeğinden hareketle yol almak zorundayız. Ancak bu zorunluluk bizi ürün ve hizmet kalitemizle asla örtüşmeyen fiyatlarla satış yapmaya kesinlikle yönlendirmemelidir.
Sonuç olarak “BEKLEYELİM – GÖRELİM” anlayışı ne yaparsak yapalım gerçekten de insanların bir bekleyiş süreci olarak gündemde kalmaya devam edecektir.
Bizler bugünden göremediğimiz o arzu ettiğimiz hareketliliği bir şekilde önümüzdeki aylar itibarıyla görmeye başlayacağımıza inanıyor ve bu inançla ürün ve hizmet kalitemize yakışacak en doğru adımları atmayı hedefliyoruz.
Güzel bir sezon adına öne çıkacak pazarlar da bu süreçte zaten kendini belli edecektir. Sektör olarak Rusya pazarının bu yıl da yine öncü pazarımız olacağı noktasında herhangi bir sürprizle karşılaşmayacağımızı ön görüyoruz.
Yüksek beklentimizin sürdüğü İngiltere pazarında, İngiliz turistin tercihleri noktasında daha iyi bir konumda olmayı umuyoruz.
Almanya ve beraberinde diğer Orta Avrupa pazarlarında ise sürekli dillendirdiğimiz üzere tedirginliğin bu yıl biraz daha azalacağını düşünerek yüksek beklentimizi güncelliyoruz.
2022 yılının bizi mutlu edeceğine inandığımız parametreleri bellidir. O parametreleri iyi değerlendirerek doğru adımlarla doğru sonuca ulaşmak esastır.