İhlas Pazarlama 2016 Hedefini İki Katına Çıkardı

Güncelleme Tarihi:

İhlas Pazarlama 2016 Hedefini İki Katına Çıkardı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 17, 2016 09:14

İHLAS PAZARLAMA AURA CLEANMAX PERSONELİ, 2016 YILI HEDEFLERİNİ 2015 HEDEFLERİNİN İKİ KATI OLARAK BELİRLEDİ

İhlas Pazarlama Antalya Bölge Müdürlüğü personeli 2016 yılı hedeflerini 2015 yılı hedeflerinin iki katı olarak belirledi.
İhlas Pazarlama Antalya Bölge Müdürlüğü Aura Cleanmax temizlik robotu personeli 2015 yılı değerlendirme toplantısında bir araya geldi. İhlas Pazarlama Aura Cleanmax Bölge Müdürü Nihat Karataş’ında katıldığı toplantıda personelin 2015 yılı içerisindeki faaliyetleri değerlendirildi. Yeni yılda yeni pazarlama stratejileri ve yeni hedeflerin belirlendiği toplantıda ayrıca geçen yılın başarılı personelleri de ödüllendirildi.
“2015 YILI HEDEFİMİZİ İKİ KAT ARTTIRDIK”
İhlas Pazarlama Aura Cleanmax Bölge Müdürü Nihat Karataş, personelin motivasyonu ve başarılı çalışanların ödüllendirilmesi için bu türden faaliyetlere önem verdiklerini belirterek birlik ve beraberlik içerisinde hedeflerine ulaştıklarını söyledi. 2015 yılında hedefledikleri başarıya ulaştıklarını da ifade eden Karataş, “2015 yılında kendimize bir başarı çıtası koymuştuk. Çok şükür bu çıtayı aynı yıl içerisinde gerçekleştirdik. Başarımızı günden güne arttırarak hedef kitlemize en iyi ve hızlı şekilde ulaşmayı amaçlıyoruz. 2016 yılında da 2015 yılında hedeflediğimizin iki katı bir hedef önümüze koyduk. Gerçekleştirmek için var gücümüzle çalışacağız. Emeği geçen bütün personel arkadaşlarımıza teşekkür ederim” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!