Güncelleme Tarihi:
ANTALYA, (DHA) - ANTALYA Atatürk Devlet Hastanesi çalışanlarına, 'kişilerarası iletişim' eğitimi verildi.
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Halenur Şahin tarafından verilen eğitime, 750 sağlık çalışanı katıldı. 4 gün süren eğitimde etkin iletişim ile etkili sağlık hizmetleri konularına dikkat çekildi. İletişimi, "Bizim başkalarını, başkalarının da bizi anlamasına yarayan süreçtir" diye tanımlayan Atatürk Devlet Hastanesi Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Halenur Şahin, tüm hastane çalışanlarına etkili iletişim için nelere dikkat etmeleri noktasında bilgi verdiklerini söyledi.
Sağlık hizmetinin bir ortaklık, bir takım işi olduğunu vurgulayan Halenur Şahin, "Sağlık çalışanına, tüm kaygılarını anlatmayı başaran hastaların memnuniyeti daha yüksek oluyor. İletişimde başarının sırrı, olayları karşı tarafın gözüyle görebilmekten ve kendimizi onların yerine koyabilmekten geçer. Hekim ve hemşire arasındaki iletişim oldukça önemlidir; bu iletişimin odağı hasta olup, iletişime önem vermenin birinci nedeni daha iyi bir sağlık hizmeti vermektir" dedi.
Sağlık Bakım Hizmetlerinde Kalite Standartlarının yükseltilmesinin en önemli faktörünün iletişim olduğunu anlatan Halenur Şahin, eğitimlerin ek hizmet binalarında da devam edeceğini belirtti.