HANGİ TURİST NEYİ SEVER?

Güncelleme Tarihi:

HANGİ TURİST NEYİ SEVER
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 01, 2018 10:43

Antalya’da yaz sezonu telaşı yaşanıyor. Yoğun turizm trafiğinin yaklaştığı günlerde ortak amaç gelen turistin Antalya’dan güzel izlenimlerle ayrılmasını sağlamak.

Haberin Devamı

 

 

TÜRKİYE’nin yoğun seçim gündeminde kilitlendiği günlerde Antalya caddeleri, sokakları ve dükkanlarıyla yaz sezonuna hazırlanıyor. Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Davut Çetin, bu hafta Antalya Valisi Münir Karaloğlu başkanlığında düzenlenecek bir bilgilendirme toplantısında esnafla bir araya geleceklerini söyledi.
Çetin, “Yerel yönetim ve meslek odaları temsilcilerinin katılacağı toplantıda esnafa turizm sezonuyla ilgili kapsamlı bilgi vereceğiz. Yol haritası belirleyeceğimiz bu görüşmelerde alınan kararlar doğrultusunda eğitim programına da başlayabiliriz. Turistin kentle ilgili algısını doğru yönetecek davranışı geliştirme konusunda esnaftan görevli kamu ve belediye çalışanlarına kadar herkese önemli görevler düşüyor” dedi.

TURİST NEYİ SEVER?

Haberin Devamı

Esnafa verilecek eğitimlerde, ‘Rus turist elma çayı, Alman turist maden suyu sever’ gibi kültürel özelliklere dayalı bilgilerin yanında, turistlerin sorabilecekleri sorular ve yardımcı olma yöntemleri gibi konular ele alınacak.
Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (AESOB) Başkanı Adlıhan Dere, “Mayıs ayında kent merkezinde dükkan çalıştıran esnafımıza davranış kuralları, müşteri ilişkileri, turiste karşı kibar, anlaşılır ve yol gösterici yaklaşım gibi konularda verilecek eğitimleri programımıza aldık” şeklinde açıklama yaptı.

ZOR MÜŞTERİ EĞİTİMİ

Yaz sezonu için turiste kent merkezini gezdirecek 32 turizm şirketiyle anlaşma yaptıklarını aktaran Antalya Kalekapısı Esnaflarını Kalkındırma ve Güçlendirme Derneği Başkanı (KALEDER) Başkanı Hasan Kilit, “Kaleiçi, Kalekapısı ve çarşıda mağaza sahiplerine ‘mağazacılık’ eğitimi, çalışanlara da ‘zor müşteri eğitimi’ veriyoruz. İletişim sırasında turist ne kadar zorlarsa zorlasın, esnafın misafir anlayışıyla olumlu davranış geliştirmesi konusunda eğitim çalışmaları yapıyoruz. Gelişen turist yelpazesi ile birlikte oluşan yeni bir anlayışı ortaya koyuyoruz. ATSO ve AESOB tarafından verilen eğitimlerden sonra esnafa sertifika veriliyor” diye konuştu.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!