Güncelleme Tarihi:
‘HER PAZAR ANA PAZAR’ prensip olarak benimsediğimiz bir anlayışla irili, ufaklı her pazarda gerçekleşmekte olan etkinliklerde ürünlerimizi ve dolayısıyla da ülkemizi tanıtmayı sürdürüyoruz.
Kuşkusuz pazarların kendilerine özgü farklı dinamikleri var ve bunları ayrı ayrı değerlendirmek zorundayız. Sadece fiyata endeksli bir anlayışla turizm hareketimizi sürdürülebilir kılmamızın mümkün olmadığını, kendi gerçeklerimizle yüzleştiğimizde çok daha iyi anlayabildiğimizi düşünüyorum. Yani başka bir ifadeyle hesabımızı çok dikkatli ve de gerçekçi bir yaklaşımla yapmak zorundayız.
Elimizde bizi dünden, bugüne olduğu gibi bugünden, yarına da güçlü kılacağına kuşku duymamamızı gerektiren hizmet kalitesi gibi gerçekten önemli bir değer var.
İnsanlar son yıllarda dünyada bulundukları farklı tatil ortamlarında veya iş seyahatlerinde aldıkları hizmetin kalitesi ile ilgili düşündürücü serzenişlerde bulunuyorken, ülkemiz ve özellikle de turizmin başkenti Antalya, ürün ve hizmet kalitesiyle taçlandırdığı ‘her şey dahil servisi’ ile dikkat çekmeye devam ediyor.
Personel istihdamı noktasında yaşadığımız muhtelif sıkıntılara rağmen adeta eşsiz olduğunu düşünebileceğimiz bu özelliğimizi halen sürdürüyoruz. Dolayısıyla da hizmet kalitesini, tatil tercihi adına en ön planda değerlendiren turizm coğrafyamızdaki tüm insanların yakın takibindeyiz ve bu denli fiyat baskısı ile hareket etmememizi gerektiren bir konumdayız.
Fiyat artışlarının ve de işletme maliyetlerinin özellikle rakibimiz olan her ülkeyi istisnasız etkilediğini gördüğümüz bir dönemde, ürünlerimizi kesinlikle hak ettiğimiz fiyatlar ile satabilmeyi başarmamız gerekiyor.
Satış anlamında bugünlerde hissedilen bazı temkinli adımların, zaman içerisinde arzu ettiğimiz noktaya gelerek taşların yerli yerine oturacağına inanıyoruz.
Dünya insanlarının tatil ihtiyacı oldukça ülkemiz ve turizmin başkenti Antalya da hak ettiği konumda var olmaya ve de hizmet kalitesi ile fark oluşturmaya devam edecektir.
Turizm dünyasındaki rakiplerimiz gerçekçi olmamızı gerektiren türlü marka üstünlükleri ile adlarından söz ettirerek ön plana çıkarken, bize gerçekten önemli bir avantaj sağlayan en güçlü markamız ise şüphesiz ‘hizmet kalitemiz’ olacaktır.
Unutmayalım ki yaşanan uzun sıkıntıların ardından insanlar için tatil ihtiyacı artık çok daha değerlidir ve güzel bir tatil adına markayı öncelikle hizmet kalitesi belirleyecektir.