Esnafa müşteri karşılama eğitimi

Güncelleme Tarihi:

Esnafa müşteri karşılama eğitimi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 23, 2017 11:52

Esnafa müşteri karşılama eğitimi

Haberin Devamı

 

Ahmet ACAR/KAŞ, (DHA) - KAŞ Esnaf ve Sanatkarlar Odası tarafından esnafa yönelik 'Esnaf ve Müşteri İlişkileri' konulu konferans verildi.

Kaş Belediyesi Toplantı Salonu'nda düzenlenen konferansa, Cumhurbaşkanlığı eski protokol uzmanı İhsan Atöv konuşmacı olarak katıldı. Konferansa, Kaş Esnaf Odası Başkanı Ali Çalışkan, Ziraat Odası Başkanı Ramazan Süer, Ulaştırma Hizmetleri Odası Başkanı Ramazan Demirtepe, Sosyal Güvenlik Kurumu Müdür Vekili Nursan Yorulmaz, oda üyesi esnaf ve sanatkarlar katıldı.

Esnaf Odası Başkanı Ali Çalışkan, oda olarak esnafın eğitimine önem verdiklerini söyledi. Esnafın olmazsa olmazının müşteri olduğuna değinen Çalışkan, "Bugün işin uzmanı, müşteriye nasıl davranacağımızı, onlarla nasıl doğru iletişim kuracağımızı anlatacak. Eğitim ömür boyu, her yaşta devam eden bir olgudur. Bugün birlikte öğreneceğiz" dedi.

İhsan Atöv ise esnafın müşteriyi nasıl karşılaması gerektiği, nasıl hitap etmesi gerektiği ve nasıl sohbet etmesi gerektiği konularında bilgiler verdi, uygulamalar yaptı.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!