Güncelleme Tarihi:
ANTALYA, (DHA) - DOSSO Dossi Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan, ürün kategorisini 2018'de dörde çıkaracaklarını ve kardeş ülke Azerbaycan ile dünyaya açılacaklarını belirtti.
İş ve tatili birleştiren özgün modeliyle yıllardır adından söz ettiren Dosso Dossi Fashion Show (DDFS), Rusya, Kazakistan ve Azerbaycan etkinlikleri ile dünyaya açılıyor. Onlarca nitelikli Türk üreticisini Moskova CPM ile Almatı Cat EXPO fuarlarına taşıyan Dosso Dossi Holding, 13 yıldır Antalya ile özdeşleşen organizasyonun aynısı Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de gerçekleştirecek.
Dosso Dossi Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan, yeni dönem stratejileri ve 2018 yılı için hazırladıkları projeler hakkında açıklamada bulundu. Dosso Dossi Fashion Show'un dünya ölçeğinde haklı bir üne sahip, başarısı ödüllerle tescillenmiş bir organizasyon olduğunu söyleyen Eraslan, 2018'de yurt dışına açılım ve ürün kategorisini çeşitlendirme konusunda iki önemli projeyi hayata geçireceklerini belirtti.
BAKÜ'DE 1000 ALICIYI AĞIRLAYACAĞIZ
Hikmet Eraslan, yurt dışına açılım projesi hakkında şunları söyledi:
“Yurt dışına açılım stratejimizin ilk adımlarını geçen eylül ayında Moskova'daki CPM ve Almatı'daki Cat EXPO ile attık. Dosso Dossi olarak farklı bir soluk getirdiğimiz bu iki fuarda yerimizi almaya devam edeceğiz. Fuar alanının yarısı Dosso Dossi'ye tahsis edilen 11-13 Mart tarihlerinde düzenlenecek CatEXPO'ya 30 firmamız ile iddialı bir katılım sağlayacağız. Yurt dışı açılımımızda en büyük sürprizi ise kardeş ülke Azerbaycan ile yapacağız. CatEXPO'dan hemen önce, 1-3 Mart tarihleri arasında Dosso Dossi Fashion Show'un benzerini Bakü'de düzenleyeceğiz. 'Dosso Dossi Fashion Show BAKÜ', Antalya'daki ile hemen hemen aynı konseptte olacak. İlk organizasyon için Türkiye'den kadın, erkek, çocuk giyim ve ayakkabı kategorilerinde toplam 40 firmamızı Bakü'ye götüreceğiz. Yaklaşık 1000 alıcıyı ağırlayacağımız Dosso Dossi Fashion Show BAKÜ ile hem ülkemizin hem firmalarımızın hem de kardeş ülke Azerbaycan'ın ticaretine katkı sunacağız."
Hikmet Eraslan, Dosso Dossi olarak 2018'de ürün kategorisini çeşitlendirme konusunda da önemli bir adım atacaklarını kaydetti. Dosso Dossi'nin başından itibaren kadın giyime odaklandığını hatırlatan Eraslan, özgün çalışma modellerine yurt içinde farklı kategorilerde üretim yapan firmalardan yoğun katılım talepleri geldiğini aktardı. “Ülkesini seven, insanına vefa borcu bulunan bir girişimci olarak elbette taleplere kulağımızı tıkayamazdık" diyen Eraslan, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Ürün kategorimizi geliştirme stratejimizin ilk adımını bu yıl 'Dosso Dossi Kids' ile attık. Çocuk giyiminde sektörün önde gelen 40 firmasının ürünlerini Laleli'deki yeni merkezimizde ve alanında Türkiye'nin en büyüğü olan online toptan satış mağazamız üzerinden yurt dışındaki alıcılarla buluşturduk. Söz konusu firmalarımızdan 15'ini ilk kez Antalya'da alıcılarla bir araya getirdik. Çocuk giyim tahmin ettiğimiz gibi Ortadoğu ülkelerindeki alıcılar için yeni bir cazibe alanı oluşturdu. Bölge ülkelerinden gelen alıcılarımızın sayısında yüzde 100 artış yakaladık. Haziran ayındaki organizasyonumuzda ürün kategorimize ayakkabı ve çanta ile erkek giyimi de ekleyeceğiz. Yeni ürün kategorileriyle birlikte iki yılda alıcı sayımızı 7 bin 500'e, yıllık ciromuzu da yüzde 40 artışla 140 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz."
YURT DIŞINDA 5 YILDA 100 MAĞAZA
Ayakkabı ve çantada farklı bir büyüme stratejisi izleyeceklerini anlatan Hikmet Eraslan, 'Dosso Dossi Shoes' adıyla kendi ticari markalarını yaratacaklarını belirtti. Dosso Dossi Shoes ile ağırlıklı olarak yurt dışında mağazalaşmayı öngördüklerini belirten Eraslan, “Öncelikli hedef pazarımız Rusya ve diğer Bağımsız Devletler topluluğu ülkeleri olacak. Franchise yöntemiyle Dosso Dossi Shoes'i bu ülkelerde büyüteceğiz. İlk mağazamızı en geç 2019'da açmayı ve yurt dışında 5 yılda 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
FOTOĞRAFLI