Güncelleme Tarihi:
Temkini elden bırakmaksızın her bakımdan 2021 yılından daha iyi bir yıl olacağı noktasında hemfikiriz ve hazırlıklarımızı bu doğrultuda yapıyoruz. Ancak burada çok önemli bir ayrıntının altını çizmemiz gerekiyor. Amaç sadece doluluk elde etmek olmamalıdır ve bizler “DOĞRU FİYAT” noktasında da mutlaka duyarlılık göstermek zorunda olduğumuzu bilmeliyiz. Zira sadece yüksek doluluk sağlamak üzerine göstereceğimiz performans en doğru sonuçları alma yönünde bizi hedefe taşımayacaktır.
“DOĞRU FİYAT” yaklaşımıyla yapacağımız satışlar beklentimizin böylesine yüksek olduğu bir sezonda ulaşacağımız dolulukları anlamlı kılar. İyi hizmet anlayışını her geçen zaman daha da geliştirerek hizmet vermeyi sürdüren ve tercih edilen bir turizm kenti olmayı hak eden turizmin başkenti Antalya’nın turizmcisi “DOĞRU FİYAT” yaklaşımından uzak dolulukların yeterli olmadığını yıllar içerisinde zaten yaşayarak görmüştür.
Akdeniz çanağındaki güçlü rakiplerimize göre çok daha makul fiyatlarla çok daha iyi hizmeti verdiğimiz hepimizin malumudur ve dolayısıyla buradaki duyarlılığımız mutlaka “DOĞRU FİYAT” olmak zorundadır.
“DOĞRU FİYAT” her nerede hizmet veriyor olursa olsun kesinlikle her işletmenin ürün ve hizmet standardı doğrultusunda uluslararası anlamda hak ettiği fiyattır. Daha iyi doluluklar sağlamak adına “DOĞRU FİYAT’tan” vazgeçmek yanlış bir bakış açısıdır ve turizm hareketimizin geleceğine zarar vererek uluslararası rekabette bizi kesinlikle geri düşürecektir.
Elbette çıkış yolu bulmakta zorlandığımız sıkıntılı dönemlerde sorunun yükünü hiç değilse bir ölçüde azaltabilmek adına atılan bazı adımları anlayışla karşılamak mümkündür. Ancak tek çözümü hep söylediğimiz üzere anlamsız fiyat indirimleri noktasında görmek kesinlikle doğru bir yaklaşım değildir ve bu yaklaşım bizi doğru fiyat politikasından adım adım uzaklaştırır.
Bizi güçlü kılan iyi hizmet avantajımızın sürdürülebilirliği de “DOĞRU FİYAT” yaklaşımımızla mümkündür ve bu anlayışla şekillenmeyen doluluklar gerçekten çok anlamlı olmayacaktır.