IHA
Oluşturulma Tarihi: Mart 05, 2015 14:51
CLK AKDENİZ ELEKTRİK TARAFINDAN ABONELERİNİN DAHA KALİTELİ HİZMET ALMASINI SAĞLAMAK AMACIYLA DÜZENLENEN “BİLGİNİ GÜNCELLE, SÖZLEŞMENİ YENİLE, ÇEKİLİŞE KATIL, KAZAN” VE “SÖZLEŞMENİ YENİLE, ÇEKİLİŞE KATIL, KAZAN” KAMPANYASINDA TALİHLİLER BELLİ OLDU.
CLK Akdeniz Elektrik tarafından abonelerinin daha kaliteli hizmet almasını sağlamak amacıyla düzenlenen “Bilgini Güncelle, Sözleşmeni Yenile, Çekilişe Katıl, Kazan” ve “Sözleşmeni Yenile, Çekilişe Katıl, Kazan” kampanyasında talihliler belli oldu.
15 Haziran 2014’te başlayan ve 31 Aralık 2014 tarihine kadar süren kampanyalara katılan abonelerin çekilişe katılmaya hak kazandığı belirtilirken,
Milli Piyango İdaresi ve Noter huzurunda yapılan çekilişle kazanan şanslı CLK Akdeniz Elektrik aboneleri, hediyelerini CLK Akdeniz Elektrik Genel Müdürlük binasına gelerek teslim aldı.“Bilgini Güncelle, Sözleşmeni Yenile, Çekilişe Katıl, Kazan” ve “Sözleşmeni Yenile, Çekilişe Katıl, Kazan” kampanyalarında hediye kazanan talihliler, kazandıkları hediyeler için CLK Akdeniz Elektrik’e teşekkür ettiler.
Bilgilerini güncelleyen abonelerin programlı elektrik kesintilerinden haberdar olacağı, fatura bilgilerini anında elektronik olarak (mail, SMS) alacakları, fatura son ödeme tarihlerinin elektronik ortamda (mail, SMS) aboneye hatırlatılacağı, ilerleyen zamanda abonelere yerinde verilebilecek farklı hizmetlerin elektronik ortamda (mail, SMS) anında bildirilebileceği ve aboneler düzenlenecek kampanyalardan anında haberdar olacakları bildirildi.
CLK Akdeniz Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, kurumsal olarak büyüyerek ilerlemenin ve abone memnuniyeti sağlamanın en büyük hedefleri olduğunun altını çizdi. Bakal 2015 yılı hedeflerini ise, “WEB sitesi üzerinden müşteri taleplerini alarak sonuçlandırmak, abonelerimize online ödeme uygulaması sağlamak, müşterilerimize en yakın Müşteri Hizmet Merkezleri açarak, yerinde hizmet uygulamasına geçmek, çağrı merkezimizi güçlendirerek günün tüm saatlerinde abonelerimizin şirkete ulaşmasını sağlamak, doküman yönetim sistemini (DYS) kurarak müşterilerimizin taleplerini elektronik ortamda alarak sonuçlandırmak, müşteri yönetim sistemini yenileyerek abonelerimizin fatura ödeme tarihlerini kendi talepleri doğrultusunda belirlenmesini sağlamak, abone faturalarının elektronik ortamda kendilerine ulaşmasını sağlamak, müşterilerinin şirkete uğramadan bulundukları yerden tüm işlemlerini online olarak gerçekleştirilmesini sağlamak, elektrik üretim pazarından en uygun fiyata enerji tedariki yaparak abonelere daha ucuz elektrik enerjisi sunmak” şeklinde açıkladı.
Müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir anlayışla tüm müşterilerine eksiksiz hizmet vermek için her gün daha fazla çalışacaklarını önemle vurgulayan Halit Bakal, CLK Akdeniz Elektrik olarak halkımıza hizmet etmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.