Güncelleme Tarihi:
Mehmet ÇINAR/ANTALYA, (DHA)- İSTANBUL'da bu yıl 3'üncüsü düzenlenecek China Homelife Turkey Fuarı'nın tanıtımı Antalya'da yapıldı.
Sinerji Uluslar arası Fuarcılık ve Meorient Uluslar arası Fuarcılık tarafından 2- 4 Haziran tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenlenecek fuarın tanıtım toplantısı, Ramada Plaza Hotel'de gerçekleştirildi. Çin ve Türkiye'nin yeni strateji ve işbirliği çerçevesinde ticari olarak önemli bir noktaya geldiğini belirten Fuar Ziyaretçi Koordinatörü Eser Mutlu, özellikle İpek Yolu'nun yeniden canlandırılması ve bu kapsamda iki ülke arasındaki uzun vadeli ticari planlara göre 2020 yılında ticari hacmin 100 milyar doları geçmesinin hedeflendiğini kaydetti.
Çin ve Türkiye arasındaki ticari ilişkilerde China Homelife Fuarı'nın en büyük platform olduğunu belirten Mutlu, fuarda bu yıl 800'ü aşkın Çin firmasının tekstil, hazır giyim, kumaş, dekoratif kumaş, gıda ve gıda işleme, ev tekstili, inşaat malzemeleri, ev gereçleri, elektrikli ev aletleri-hırdavat, mobilya, aydınlatma ürünleri, hediyelik eşya, mutfak ve banyo armatürleri gibi 50 binin üzerinde ürünün görücüye çıkacağını anlattı.
2015 yılında 330 ikili iş görüşmesi yapıldığı ve toplamda 18 milyon dolarlık iş hacmi oluştuğunu kaydeden Mutlu, bu yıl ise ikili iş görüşme sayısının 750 olarak hedeflendiğini söyledi.
FOTOĞRAFLI