Güncelleme Tarihi:
RUSYA, Ukrayna ve Kazakistan ile Almanya’daki insanları dünyanın dört bir yanına taşıyan Anex Tour, Almanya’da çalıştığı acenteleri en güçlü destinasyon olarak gördüğü Antalya’da ağırladı. Kendi otelleri bünyesinde bulunan Belek’teki Selectum Luxury Otel’de gerçekleştirilen geceye 150 Alman acente katıldı. Programda ANEX Tour’un 2019 yaz sezonu programi açıklanırken, “magalog” adı verilen içerisinde destinasyon bilgileri bulunan yaz kataloğu tanıtıldı.
Antalya’nın Alman pazarının en güçlü destinasyonu olduğunu kaydeden Anex Tour Genel Müdür Hakan Bakar, kente gelen 150 Alman acente sahibinin ülkelerine mutlu döndüğünü söyledi. Bakar, “Almanya’da şu anda kar yağıyor. Antalya’nın havası şaşırtıyor. Ayrıca tesis kalitesine ve Türk yemeklerine de hayran kaldılar” dedi.
ALMANYA ATAĞI
Anex Tour’un önümüzdeki sene hizmet ağını Almanya geneline genişleteceğini ifade eden Hakan Bakar, “2018 yaz sezonunda Almanya’dan 135 bin paxa ulaştık. Anex Almanya olarak, 2 senedir Düsseldorf ve civarlarında uçuşlar gerçekleştiriyoruz. Bu yıl hedeflerimize ulaştık. Önümüzdeki yıl da hedef rakamlarımız aynı seviyede kalacak” dedi. Türkiye’nin 2019 sezonunu da değerlendiren Bakar, “Türkiye, Avrupa ve Almanya pazarlarında büyümeye çok müsait. Siyasi söylem ve sakin ortamda bu büyümeyi bu yıl yaşadık. Sağlıklı büyüme ciddi önem taşıyor” dedi. Bakar, ANEX Tour, olarak Türkiye, Mallorca, Gran Canaria, Fuerteventura, Mısır, Tunus, Dominik Cumhuriyeti, Meksika, Küba ve Birlesik Arap Emirlikleri’nin yanı sıra 2019 yaz sezonu itibariyle portföylerine Girit ve Rodos Yunan adalarını da dahil ettiklerini açıkladı.
MAGALOG TANITILDI
Gecede, ANEX Tour Almanya Tur Operatörü katologdan daha farklı olan ve içerisinde destinasyon bilgilerinin yer aldığı Magalog dergisini de tanıttı. 140 sayfalik 2019 Magalog dergisi “Yaz Dünyamıza Hoşgeldiniz” başlığı altında yayınlandı. Çok sayıda destinasyon görseli ve ayrıltılı açıklamalar içeren derginin ismi “dergi” ve “kayıt” kelimelerinden oluşuyor.
Magalog ile seyahat acentelerinden ve müşterilerden çok olumlu geri bildirimler aldıklarını açıklayan ANEX Tour’un CCO’su Carsten Burgmann, “Derginin tarzi itibariyle müşterimize çok rahat bir şekilde hitap ediyoruz. Ayrıca ilgili destinasyon hakkında profesyonel bilgilere sahip olan personelimiz de profesyonel bilgilerini ve destinasyonla ilgili bazi ipuçları veriyorlar. 147 sayfalık Magalog sadece bir katalog değil, yaklaşan yaz sezonu için günlük bir el kitabi formatinda hazirlandi” dedi.
"KALBİMİZ" OLAN OTELLER
ANEX Tour, “Kalbimiz” sloganıyla Türkiye’de farklı konseptlere sahip dört çok özel otel ile müşterilerinin karsisinda yer alıyor. Aile konsepti ile Belek’ teki Selectum Luxury Resort; Kemer’de küçük ve ekonomik paket konsepti ile Asteria Fantasia Hotel; aile dostu Asteria Club Belek ve muhteşem doğasıyla Bodrum’daki ultra lüks Hotel Lujo Art & Joy.