Güncelleme Tarihi:
Avrupalı firmalar karşısında gerçekçi modellerle üretim yapılarak ihracata yönelik üretim yapılmasının Türk markası imajının güçlendirilmesi ve tanıtım yapılması gerektiğini belirten Özdemiroğlu, şunları söyledi:
“Ankara gerek yan ürünler, gerekse de ana ürün konusunda konumu gereği çok stratejik bir öneme sahip. Bu avantajı iyi kullanabilirse büyük pazar payı elde edebilir. Türk ürünlerinde tanıtım faaliyetlerine yeterince önem verilmediğinden sektörün gelişimine katkı sağlanamıyor. Son yıllarda girişimci firmalar tarafından Avrupa’da açılan satış temsilcilikleri ve fuarlara katılımın ihracat üzerindeki olumlu etkileri göz önüne alınırsa bu tür faaliyetlerin desteklenmesi ve daha sık gerçekleştirilmesi Türkiye’nin çok sayıda firmasını ve ürününü marka haline getirecek, Türkiye’nin marka imajını güçlendirecektir.”