Güncelleme Tarihi:
ANKARA, (DHA)-ANKARA Yenimahalle Belediyesi, hizmette kaliteyi ve verimliliği artırmak amacıyla zabıta personellerini hizmet içi eğitim programında buluşturdu. Yenimahalle zabıtası, Belediye Meclis Salonu’nda düzenlenen seminerde geçmişten günümüze zabıta teşkilatını, görev ve yetkilerini öğrendi.
TEK ÖNCELİĞİMİZMUTLU BİR YENİMAHALLE
Yenimahalle’ye ve Yenimahallelilere daha hızlı, kaliteli hizmet verebilmek için hizmet içi eğitimlerin gerekliliğinin altını çizen Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, belediyeler halkın muhtarlardan sonraki ilk kapısı. Belediye ile bir işleri olduğunda muhatap oldukları personelden ilk istekleri de güler yüz ve çözüm odaklı yaklaşımlardır. Biz personellerimizden önce güler yüzlü olmalarını istiyoruz. Mesleki verimlilik konusunu da bu eğitim seminerleriyle sürekli destekliyor, kendilerini geliştirmelerine yardımcı oluyoruz. Bizim önceliğimiz mutlu Yenimahalle” dedi.
Zabıta personellerinin iletişim, görev ve işleyişi üzerine olan eğitim programında, Yönetim Sistemleri Uzmanı Gülşah Fatma Dur; stres yönetimi, yerel yönetimde iletişim ve halkla ilişkiler, belediye denetimi ve cezalar, zabıtanın imar kirliliğiyle ilgili görevleri, gıda denetimi ve cezalar, tüketici haklar, tebligat uygulamaları, iş yeri açma ve çalışma ruhsatları ile resmi yazışma kuralları konularında sinevizyon gösterimi ile sunum yaptı.
Gün boyu devam eden eğitimin ardından Zabıtaların soruları da tek tek cevaplandı.
FOTOĞRAFLI