IHA
Oluşturulma Tarihi: Ekim 11, 2015 10:06
Teknolojinin sunduğu bütün olanakları kullanarak vatandaşlara hızlı ve konforlu bir hizmet sunan Yenimahalle Belediyesi girişinde ilçe halkını, 5 yıldızlı bir resepsiyon karşılıyor.
Tek noktada toplanan belediye hizmetlerinin, güler yüzlü ve konusunda uzman personeller aracılığıyla hızlı bir şekilde gerçekleştiği resepsiyon servisi; paylaşan, katılan, denetleyen, şeffaf ve uygar bir belediyecilik hizmeti veriyor.
Resepsiyon servisi sayesinde Yenimahalleliler, yorulmadan ve kısa sürede birçok işini çözümleyebiliyor.
GEREKSİZ VAKİT KAYIPLARINA SON
Belediye birimlerine ait evrak kayıt işlemleri, istek, şikayet başvurularının alındığı resepsiyonda bazı vatandaşların işlemleri, belediye birimlerine gitmeden halloluyor. Vatandaşlar yapılan işlemleri ikinci ekran sayesinde takip de edebiliyor.
Ayrıca vatandaşı ilgili birimlere yönlendirerek gereksiz vakit kayıplarını engelleyen merkezde personeller, isteyen vatandaşlara gidecekleri birime kadar eşlik ederek, işlemler sırasında kendilerine yardımcı oluyor. Engelli veya yaşlı vatandaşları ise resepsiyonda misafir eden ekip, vatandaş çayını, kahvesini içerken işlemleri bizzat hallediyor.
MEMNUNİYETİN ADRESİ
Bir süpervizör, 3 karşılama ekibi ve 8 masa başı ekibiyle toplam 12 personelin görev yaptığı resepsiyon, bu yıl toplam 9 bin 50 istek ve şikayet başvurusu alırken, bu başvuruların 8 bin 842 adedi kısa sürede sonuçlandırıldı. Aylık ortalama 2 bin ila 3 bin evrak kayıt işlemi yapılan resepsiyon, vatandaşlarda memnuniyetin adresi oldu.
7 GÜN 24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET
Öte yandan Yenimahalle Belediyesi’nin 2012’de faaliyete geçirdiği Çağrı Merkezi de 7 gün 24 saat vatandaşa kesintisiz hizmet sağlıyor.11 kişilik personeliyle 3 yıldır her çağrıya cevap veren merkez, bu güne kadar 653 bin 850 ilçe sakinin işlemlerini telefon başından halletti.
Profesyonel hizmet anlayışıyla tüm çağrıların tek elde toplandığı merkezde çağrıların elektronik ortamda izlenmesi sağlanıyor. Günde ortalama 400 çağrının geldiği merkezde, hızlı çözüm üretme, sorunun giderilmesi ve vatandaşa gerekli durumlarda ulaşarak cevapların iletildiği sistemle vatandaş memnuniyetinin ölçümü de yapılabiliyor.
BİR TIKLA KOLAY VE RAHAT HİZMET
S-Belediye, E-Belediye, E-İmar hizmetleriyle vatandaşa işlerini belediye gelmeden halletme kolaylığı da sağlayan Yenimahalle Belediyesi’nin mobil belediyecilik uygulaması Akos Cep ile Yenimahalleliler, belediye ile ilgili haberleri, projeleri, etkinlikleri takip edebiliyor.