Güncelleme Tarihi:
Geçen aralık ayında kurulan merkezde yedi ay içerisinde farklı kanallar üzerinden gelen yaklaşık 35 bin başvuruyu çözüme kavuşturmak için aynı gün içerisinde harekete geçildiğini belirten Başkentgaz Genel Müdürü Asım Yüksel, “Ankara’da yaklaşık 2 milyon abonenin de işin doğası gereği doğal gaz kullanımı ile ilgili talep veya önerileri olabiliyor. Yeni abonelik sözleşmesi yapanlar, iç tesisat kontrol, sayaç işlemleri veya abonelik işlemleri ile ilgili, mevcut aboneler de kullanımları ile ilgili bilgi almak istiyor. Elektronik sayaç kullanan aboneler pil, kart sorunu veya arıza yaşayabiliyor. Buna benzer binlerce talebi aynı gün içinde Çağrı Merkezi’nin yanı sıra Talep Yönetim Merkezi üzerinden cevaplıyoruz” dedi.