Yedi ayda 35 bin başvuru çözüldü

Güncelleme Tarihi:

Yedi ayda 35 bin başvuru çözüldü
Oluşturulma Tarihi: Haziran 22, 2021 23:47

Yaklaşık 5 milyon abonesi olan Başkentgaz, kullanıcılardan gelen talep, öneri ve bildirimleri hızla değerlendirmek, kısa sürede çözüme kavuşturmak için kurduğu Talep Yönetim Merkezi ile abonelerinin talep ve önerilerini ilgili birimlere yönlendiriyor.

Haberin Devamı

Geçen aralık ayında kurulan merkezde yedi ay içerisinde farklı kanallar üzerinden gelen yaklaşık 35 bin başvuruyu çözüme kavuşturmak için aynı gün içerisinde harekete geçildiğini belirten Başkentgaz Genel Müdürü Asım Yüksel, “Ankara’da yaklaşık 2 milyon abonenin de işin doğası gereği doğal gaz kullanımı ile ilgili talep veya önerileri olabiliyor. Yeni abonelik sözleşmesi yapanlar, iç tesisat kontrol, sayaç işlemleri veya abonelik işlemleri ile ilgili, mevcut aboneler de kullanımları ile ilgili bilgi almak istiyor. Elektronik sayaç kullanan aboneler pil, kart sorunu veya arıza yaşayabiliyor. Buna benzer binlerce talebi aynı gün içinde Çağrı Merkezi’nin yanı sıra Talep Yönetim Merkezi üzerinden cevaplıyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!