Yapay zekâlı kedi ‘tedi’

Güncelleme Tarihi:

Yapay zekâlı kedi ‘tedi’
Oluşturulma Tarihi: Kasım 04, 2022 16:41

Pursaklar Belediyesi, Türkiye’de ilk kez uygulanacak yöntemle vatandaşlardan gelen taleplere ‘Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi’ ile yanıt verecek.

Haberin Devamı

Geliştirdiği teknolojik uygulamanın tanıtımını yapan Pursaklar Belediyesi, ‘Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi’nde ‘TEDİ’ ile çözüm sunacak. 7/24 hizmet verecek olan ‘TEDİ’, belediyenin hizmetleri ve faaliyetleri hakkında da bilgi verecek.
Vatandaşlar, 0312 551 95 00 numaralı WhatsApp hattından yol, kaldırım, park, bahçe, vergi işlemleri, cenaze ve belediyeyi ilgilendiren tüm sosyal ve kültürel hizmetlerle ilgili sorularına cevap alabilecek.

GELECEĞE YÖN VERECEK

Değişen teknolojik dünyada öncü projeleri hayata geçirdiklerini belirten Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, “Hemşehrilerimizi her işimizin merkezinde tutup, sorularına anında cevap vermek için Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik. Bilgi İşlem Müdürlüğümüz ile teknolojik alanda yapacağımız çalışmalar ve yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeye devam edeceğiz” dedi.

BAKMADAN GEÇME!