Güncelleme Tarihi:
Uluslararası komite tarafından açıklanan “Olduğu gibi değil, olduğumuz gibi görürüz” temasına uygun yenilikçi oyunlar geliştirmek için başlayan 48 saatlik maratona 113 geliştirici katıldı. GGJ ATOM, kalabalık, eğlenceli, katılımcı ve yoğun geliştirme sürecini tam 27 ekip ve 32 oyunla tamamladı. Açıklanan tema ile ekiplerini kuran ve oyun geliştirmeye başlayan katılımcılar, 48 saat sonunda geliştirdikleri oyunları ziyaretçilere sundu. GGJ ATOM Jürisi tarafından, High Five ekibinin geliştirdiği “Yabıştır Kamil” isimli oyun, merkezin “En Beğenilen Oyunu” seçildi.
TÜRKİYE’DEN 388 YOĞUN KATILIM
Global Game Jam bu yıl tüm dünyada da rekorların yılı oldu. GGJ merkezleri bu yıl toplam 72 farklı ülkede 488 merkezde gerçekleştirildi. 48 saat boyunca oyun geliştiren 23 bin üzerinde katılımcı, dünya genelinde oyun geliştirme alanının ilerlemesine de büyük katkıda bulunmuş oldu. Yoğun katılımıyla bu yıl ilgi çeken Mısır, İsrail, Singapur, Tayland, Filipinler, Makedonya, Tunus ve Meksika gibi ülkelerin yanı sıra, Türkiye de toplam 6 merkez ve 388 geliştirici kaydıyla maratona ilgi gösterdi.