Güncelleme Tarihi:
Ankara Valisi Alaaddin Yüksel’in, 3 yıl önce göreve başladığında gündeme getirdiği, ‘acil çağrı numaralarının tek bir çatı altında toplanması’ projesi henüz hayata geçmedi.
110 İtfaiye, 155 Polis İmdat ve 156 Jandarma çağrı numaralarını, 112 çatısı altında bir araya getirecek olan 112 Acil Çağrı Merkezi’ndeki çalışmaların yavaş ilerlemesinden yakınan Başkentliler, “Bürokrasinin hizmetteki ağır işleyişinin bir göstergesi” yorumunda bulundu.
GEZDİ AMA TARİH VERMEDİ
Vali Yüksel her fırsatta, “En kısa sürede hizmete açılacak” açıklamasını yaptığı Varlık Mahallesi’ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi’ni geçen hafta gezerek, bazı incelemelerde bulundu. Yüksel, projeyle ilgili olarak her ortamda bilgi verirken, 112 Acil Çağrı Merkezi’nin ne zaman hizmete açılacağı konusu ise bir açıklama yapmadı. Yüksel’in Antalya Valiliği döneminde Antalya’da hayata geçirdiği proje, Ankaralılar tarafından sabırsızlıkla bekleniyor.
BELİRLEDİĞİMİZ TARİHTEN ÖNCE BİTİRMEYİ HEDEFLİYORUZ
Ankara Hürriyet, geçen yıl aralık ayında 112 Acil Çağrı Merkezi inşaat çalışmasını, İl Özel İdare Genel Sekreteri Adem Ceylan ile gezmişti. Projenin detayları hakkında Ankara Hürriyet’in sorularını yanıtlayan Adem Ceylan, 2012 yılı ekim ayında ihalesini yaptıkları merkezi, 2013 yılı mayıs ayında açacaklarını söylemişti. Ceylan, şu ifadeleri kullanmıştı:
“Yüklenici firmayla sözleşme imzaladık ve 7 Kasım’da (2012) yer teslimini yaptık. İhale bedeli 5 milyon 241 bin TL olan merkezin yapımını, belirlediğimiz tarihten önce bitirmeyi hedefliyoruz.”