Güncelleme Tarihi:
Filo-Güzergah Takip ve Yönetim Merkezi’nden kontrol edilen sistem; Araç Sevk Amirliği Sürücü Araç Planlama, Tarife ve Kart Planı, Filo Takip-Denetim ve Bölge Garaj olarak 4 aşamadan oluşuyor. Araçların bölge garaj içerisindeki konumları ve çıkış saatleri, akıllı telefonlara yüklenen EGO-OBİS ve GPS sistemiyle yakından izleniyor. Servise çıkan aracın arıza yapması durumunda takip sistemleri ve arıza bildirim sistemleri üzerinden merkeze bildirimi gerçekleşiyor. Hareket halindeyken ise araçta bulunan Validatöre arıza kodu giriliyor. Dış arızalarda ise telefonla bildirim yapılarak, arızanın yaşandığı konum merkeze iletiliyor
24 saat takip oluşturulan günlük servis programı araçlar garajdan çıktıkları andan itibaren filo takip merkezi tarafından 7 gün 24 saat izleniyor. Gün içerisinde;
*338 Hatta 1300 EGO aracı ile 8 bin 600 servis,
*13 hatta 200 ÖHO (Özel Halk Otobüsü) aracı ile bin 590 servis,
*23 hatta 456 ÖTA (Özel Toplu Taşıma Aracı) aracı ile bin 550 servis,
*9 hatta 235 D4 (İlçe Özel toplu Taşıma Aracı ) 312 servis,
*Tek hatta 28 BELKOAİR araç ile 695 servis EGO-OBİS ve GPS ile izleniyor.