Ticaretin anahtarı doğru ilişki kurmak

Güncelleme Tarihi:

Ticaretin anahtarı doğru ilişki kurmak
Oluşturulma Tarihi: Aralık 15, 2021 16:48

Ankara Ticaret Odası'nın üye ve çalışanlarının mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla yürüttüğü eğitim faaliyetleri kapsamındaki ‘Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi’ eğitimi, ATO İDEA koordinatörlüğünde yapıldı.

Haberin Devamı

ATO Meclis Salonu'nda gerçekleşen eğitimin açılışında konuşan ATO Başkanı Gürsel Baran, müşteri ile doğru ilişki kurmanın ticaretin anahtarı olduğunu ve eğitimle geliştirilebileceğini söyledi. Müşteri ilişkilerinin ticaretin her alanında önemli olduğuna dikkat çeken Baran, “Satış ve pazarlamada iletişim kurduğunuz her insanla ilişki geliştirebilmek için ortak bir konu üzerinde diyalog kurmak gerekiyor. İşte bugünkü eğitimle doğru diyaloğu nasıl kurabileceğinizi öğreniyorsunuz. Eğitimin yanı sıra müşteri ile güzel ve sağlıklı ilişki kurmanın en temel yolu insanın işini sevmesidir. Severek yapıldığında insana en çok mesleki tatmin yaşatacak işlerden birisi satış ve pazarlamadır. İşletmelerin en önemli rekabet aracı müşteri ilişkileridir” diye konuştu. Baran, eğitim alan katılımcılara görev yaparken kendilerine sürekli “Müşteriler bizi neden tercih etsin?” sorusunu sormaları tavsiyesinde de bulundu.

Ticaretin anahtarı doğru ilişki kurmak


Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!