Güncelleme Tarihi:
ATO Meclis Salonu'nda gerçekleşen eğitimin açılışında konuşan ATO Başkanı Gürsel Baran, müşteri ile doğru ilişki kurmanın ticaretin anahtarı olduğunu ve eğitimle geliştirilebileceğini söyledi. Müşteri ilişkilerinin ticaretin her alanında önemli olduğuna dikkat çeken Baran, “Satış ve pazarlamada iletişim kurduğunuz her insanla ilişki geliştirebilmek için ortak bir konu üzerinde diyalog kurmak gerekiyor. İşte bugünkü eğitimle doğru diyaloğu nasıl kurabileceğinizi öğreniyorsunuz. Eğitimin yanı sıra müşteri ile güzel ve sağlıklı ilişki kurmanın en temel yolu insanın işini sevmesidir. Severek yapıldığında insana en çok mesleki tatmin yaşatacak işlerden birisi satış ve pazarlamadır. İşletmelerin en önemli rekabet aracı müşteri ilişkileridir” diye konuştu. Baran, eğitim alan katılımcılara görev yaparken kendilerine sürekli “Müşteriler bizi neden tercih etsin?” sorusunu sormaları tavsiyesinde de bulundu.