Oluşturulma Tarihi: Şubat 10, 2012 00:00
Son dönemlerde kentin elektrik dağıtımını yapan Enerjisa Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş ile ilgili şikayetler arttı. Dört bir yandan gelen elektirik kesintisi sıkıntıları ile ilgili bir okuyucunun sitem dolu e-postası şöyle:
“Elektrik arıza ihbar hattı olan 186’yı aradığımızda, arıza nedeniyle enerji verilmeyen yerleri sayıp, anlayış için teşekkür ediyorlar. İhbarda bulunmak istiyoruz ama anonsu dinleyince ihbar edeceğimiz arızadan haberdar olduklarını öğreniyor neden çözüm üretemediklerine şaşıyoruz. Çayyolu ‘Engürü sitesi ve çevresi’ son 70 saatin 40’ında elektriksiz. Son günlerde tekrarlayan elektrik kesintileri site sakinlerini canından bezdirdi.
İLGİSİZLİK BEZDİRDİ
Burada yaşayanlar, karanlıkta geçen süreye mi, kokmaya başlayan yiyecek ve gıdaya mı, gerilen sinirlere mi, arızaya geçen cihazlara mı yansınlar. Telefondaki görevli ya da robotik ses, ‘Kablo hatasıdır’ diye tutturmuş.
‘E.posta’ gönderdik yanıt alamadık, muhatap bulamadık. Dilekçe verin diyorlar, ciddiyet bu. Dönüş yapın bilgilendirin dedik, yerel basından arayanlar oldu, cevap bile vermediler. Özelleştirmeden önceki TEDAŞ’ı özler olduk. Böyle kamu hizmetleri özelleşince hani, kalite, konfor, tüketiciye önem, istikrarlı fiyat ve hizmet mümkün olacaktı?”