Tam kapanmada ulaşım şikâyeti

Güncelleme Tarihi:

Tam kapanmada ulaşım şikâyeti
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 05, 2021 23:13

Ankara’da tam kapanmayla birlikte toplu taşım araçlarında sefer sayısının azaltılması, bazı hatlarda vatandaşların tepkisine neden oldu.

Haberin Devamı

İşte son birkaç günde EGO Genel Müdürlüğü’ne sosyal medya başta olmak üzere birçok kanaldan iletilen şikâyetlerden dikkat çeken ikisi şöyle:

OTOBÜSLERİ BİRAZ ARTTIRSANIZ

Vatandaş: 413 numaralı (Altınpark-Çankaya) ÖHO’nun Kızılay Güvenpark durağında klasik bir Ankara sabahı. Otobüsleri biraz arttırsanız mı?”
EGO: Bugün(Dün) itibarıyla 413 hattına ilave servis eklenerek gerekli iyileştirme yapılacaktır.

15 DAKİKADA BİR DÜZENLENSİN

Vatandaş: Bütün işçiler adına Koru ring hattı 590 servis saatlerinin 15 dakika olarak düzenlenmesini istiyoruz. Bir zahmet gelip de Koru metro durağındaki rezilliği görün.
EGO: 590 hattında pik saatlerde 15-20 dakikada bir servis verilmektedir. Yolcu istatistiklerine bakıldığında geliş-gidiş yolcu sayıları servis başına 30 kişidir ve yoğunluk olduğu zamanlarda ilave servisler ile müdahale edilmektedir.

Tam kapanmada ulaşım şikâyeti

3 Mayıs’ta toplu taşımayı kullanan 250 bin vatandaşın 149 binini ise EGO otobüslerini kullanan yolcular oluşturdu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!