Güncelleme Tarihi:
2012 yılında 140 kişilik bir ekiple 2 yıllık bir çalışma yürüten belediye, İmar ve Şehircilik, Mali Hizmetler ve Hukuk İşleri müdürlüklerinin arşivini modern bir yapıya kavuşturdu. Dijital arşivleme sistemi, birden fazla kullanıcının aynı anda bilgi edinmesine ve amaçları doğrultusunda kayıtları inceleyip kullanmasına olanak sağlanıyor. Belgelere kolay erişim imkanı sunan sistem, işgücü verimini arttırırken, zaman ve yer kayıplarını önlüyor.
BİRKAÇ DAKİKADA VERİLİYOR
Dijital arşiv sisteminin Yenimahalle’nin geleceği açısından önemli bir hizmet olduğunu anlatan Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar “Dijital sistemi kurmadan önce yalnızca 2 çalışanımızın dosyaları bulması bir hayli zaman alıyordu. Ancak şimdi hem dosyaların orijinal hali kasalarda belirli bir düzende saklanıyor hem de dijital ortama aktarılan belgeler birkaç dakika içinde isteyenlere verilebiliyor. İnşallah en kısa zamanda Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü’nün arşiv sistemi de yenileyeceğiz” dedi.