Pazarlamaya sosyal medya yön verecek

Güncelleme Tarihi:

Pazarlamaya sosyal medya yön verecek
Oluşturulma Tarihi: Aralık 20, 2013 01:28

Ankara Ticaret Odası (ATO), “Pazarlama Elemanı Ulusal Meslek Standardı”nı belirledi.

Haberin Devamı

Buna göre, pazarlama elemanı, birim yöneticisinin nezareti altında, iş sağlığı, güvenliği ve çevre ile ilgili önlemleri alarak kalite sistemleri çerçevesinde; iş organizasyonu yapan, pazarlama planının uygulanmasına, ürün geliştirme çalışmalarına, ürünün dağıtım ve satış geliştirme işlemlerine ve ürün tanıtımına katkı veren, müşteri ilişkilerini destekleyen ve mesleki gelişim faaliyetlerine katılan nitelikli kişi olarak tanımlandı.

RAPOR HAZIRLAYACAKLAR

Pazarlama elemanlarının meslek standartlarına ilişkin en dikkat çekici düzenleme, sosyal medya konusunda getirilen kriter oldu. Pazarlama elemanları, bundan sonra ürün tutundurma çalışmalarına yönelik iç ve dış çevreden, sosyal medyadan elde ettiği olumlu/olumsuz görüşleri amirine raporlayacak.
Pazarlama elemanları her türlü mal ve hizmet üreten, dağıtımını yapan işletmelerde çalışabilecek. Genellikle büro ortamında çalışan pazarlama elemanları işlerin özelliğine göre üretim veya hizmet ortamlarında görev yapabilecek ve zaman zaman seyahat edebilecek.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!