Mavi Masa’ya 1.5 milyon çağrı

Güncelleme Tarihi:

Mavi Masa’ya 1.5 milyon çağrı
Oluşturulma Tarihi: Aralık 27, 2017 15:28

Ankara Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren “Alo 153 Mavi Masa” birimine, sene başından bu yana 1,5 milyon başvuru yapıldı.

Haberin Devamı

100’ün üzerinde uzman personeli ve günlük ortalama 7 bine ulaşan çağrı kaydıyla hizmet veren birim, son bir ay içinde çoğunlukla ‘24 saat kesintisiz ulaşım’ hizmetinin başlamasıyla teşekkür mesajı için arandı. Telefon, yüz yüze, online, e-posta, Twitter, Facebook, Whatsapp, mobil uygulama ve e-devlet’in de aralarında bulunduğu 18 ayrı kanaldan ulaşılabilinen Mavi Masa çatısı altında ayrıca ASKİ, ambulans, cenaze gibi hizmet birimlerine ilişkin çağrılar da çözüme kavuşturuluyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!