Güncelleme Tarihi:
Personelin rahat ve verimli çalışmasını sağlamaya yönelik fiziki şartlar değiştirilerek yenilendi. Mavi Masa’ya tüm personel için fizyolojik rahatsızlıkları önlemeye yönelik ergonomik ve bel destekli koltuklar alınırken, molalarda kullanılmak üzere dinlenme odaları ve mutfak da yapıldı. Hem telefonla hem de yüz yüze vatandaşla iletişim kuran Mavi Masa operatörlerine, ses kalitesi yüksek kulaklıklar alındı. Ses yalıtımı da yapılan Çağrı Merkezi’nde dışarıdan herhangi bir sesin çağrıya karışmasının engellenmesi ve vatandaşa sesin daha anlaşılır iletilmesi amaçlanıyor.
BİR YILDA 1.5 MİLYON ÇAĞRI
Üç vardiya şeklinde ve 7 gün 24 saat esasına dayalı olarak çalışan Mavi Masa, son bir yılda 1.5 milyon çağrıyı cevapladı, 442 bin 801 başvuru aldı. Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası başta olmak üzere Sıhhiye, Batıkent ve Kızılay metro istasyonlarında bulunan Mavi Masa operatörleri, gerek yönlendirme gerekse bilgilendirme yaparak vatandaşlara hizmet veriyor. Mavi Masa, yüz yüze ve telefonun yanı sıra e-posta, Twitter, Facebook, Whatsapp, mobil uygulama ve e-devlet’in de aralarında bulunduğu 18 ayrı kanaldan da vatandaşa hizmet veriyor.