Mavi Masa’da koordinasyon toplantısı

Güncelleme Tarihi:

Mavi Masa’da koordinasyon toplantısı
Oluşturulma Tarihi: Aralık 21, 2013 01:42

Ankaralıların her tür iletişim teknolojisini kullanarak kentle ilgili sıkıntı, şikayet ve isteklerini aktarabildiği Alo 153 Mavi Masa’da hizmet kalitesinin en üst düzeye çıkarılması amacıyla Büyükşehir Belediyesi’nin birimlerinden yetkililer ile Mavi Masa çalışanları bir araya geldi.

Haberin Devamı

Ankara Büyükşehir Belediyesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda Mavi Masa’yı “Belediyenin gören gözü, dinleyen kulağı ve konuşan dili” olarak takdim eden Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Balamir Gündoğdu, “belediye-vatandaş” ilişkisinin doğumdan ölüme kadar sürdüğüne dikkat çekti. Mavi Masa’nın vatandaşla belediye arasında köprü görevi üstlendiğini tekrarlayan Gündoğdu, şunları söyledi: “Vatandaş kendi seçtiği belediyeden hizmet talep etmeyi hak olarak görür. Mavi Masa’da vatandaşın taleplerine duyarlı davranmalı ve taleplerini değerlendirerek acele bir biçimde ilgili birimlere iletmeli. Belediye birimleri de Mavi Masa’ya karşı duyarlı hareket ederek gelen talep doğrultusunda titizlikle hareket ederek konuyu çözmeli ve çözüm hakkındaki bilgiyi vatandaşlara bildirilmek üzere Mavi Masa’ya en kısa sürede ulaştırmalı.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!