Güncelleme Tarihi:
2010 yılından bu yana üniversite hayatını, şenlikleri ve kampüs yaşamını sayfalarına taşıyan Hürriyet Kampüs ekibi, bu yılın son oryantasyon programı için Ankara ATO Congresium’da buluştu. Üniversite yaşamının nabzını tutan, Türkiye’nin ilk ve tek öğrenciler için öğrencilerle birlikte hazırlanan gazetesi Hürriyet Kampüs’ün Ankara’da gerçekleştirilen etkinliğine, 45 ayrı ilden, 50 ayrı kampüsten gelen 120 öğrenci katıldı.
BİN ÖĞRENCİYİ EĞİTİME ALDIK
Türkiye’nin dört bir yanından gelen öğrencilere Hürriyet Kampüs ile ilgili eğitimler verdiklerini belirten Hürriyet Marka Müdürü Neslihan Yönet, “Bu güne kadar yaklaşık bin öğrenciyi eğitime aldık. Tamamı öğrencilerden oluşan 150 kişilik satış ve pazarlama ekibimizle, yılda üç defa bir araya geliyor ve Hürriyet Kampüs ile ilgili onlara eğitimler veriyoruz. Satış teknikleri, pazarlama, sosyal medya, prim sistemi gibi konularda fikir alışverişinde bulunduğumuz oryantasyon programlarını çok önemsiyoruz. Kampüs çalışanlarına verdiğimiz cep telefonlarına raporlama sistemi yüklüyor ve bu sistemi nasıl kullanacaklarını öğretiyoruz. Organizasyonlarımızın sonunda onları mutlaka küçük sürprizlerle uğurluyoruz” dedi.
GÜNLÜK 18 BİN NET SATIŞ
Üniversitelerin nabzını tutan Hürriyet Kampüs’ün günlük ortalama net satışının 18 bin olduğunu ve bu rakamı önümüzdeki yıllarda daha da yukarılara çıkarmayı istediklerini ifade eden Yönet, şunları söyledi: “Son iki yıldır marka bilinilirlik araştırması yapıyoruz. Araştırmaya göre marka bilinirliğimiz ilk sene yüzde 41, ikinci sene ise yüzde 52’ye çıktı. 2013’ün bitmesine sayılı günler kala bu yüzdeyi daha da arttırmak istiyoruz. Her sene düzenlediğimiz çeşitli etkinliklerle ve aktivitelerle öğrencilerle bir araya gelerek onlara dokunmaya çalışıyoruz. Son günlerde fazlasıyla konuşulan Y kuşağını keşfetmeye ve onlarla birlikte yine onlar için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Yapmış olduğumuz aktivitelerin sürekliliğine ve eğlenceli olmasına özellikle dikkat ediyoruz. Kampüs çalışanlarına öğreten, emir veren, bilmişlik taslayan bir tarzla yaklaşmıyoruz. Tamamı gençlerden oluşan 10 kişilik de bir yazı işleri ekibimiz var. Bu arkadaşlarımız üniversiteleri gezerek kampüslerden haberleri çekip çıkarmaya çalışıyor. Üniversite öğrencilerinden ekibimize daha fazla yardımcı olmalarını ve kampüslerinde olup biten etkinliklerden bizleri haberdar etmelerini istiyoruz.”
SMS YARIŞMASI
Dün başlayan ve bugün sona erecek olan oryantasyonda SMS yarışması da yapılacak. Oryantasyona katılanların sunumlardaki konsantrasyonlarını ölçmek amacıyla yapılacak yarışmada, üç soru sorulacak. Sorulara SMS yoluyla en hızlı yanıtı veren kişiler ödüllendirilecek. İki günlük program bugün, müzik performansıyla sona erecek.
ENGELLİ OZAN’DAN SATIŞ REKORU
Hürriyet Kampüs’ün Akdeniz Üniversitesi çalışanlarından bedensel engelli Ozan Şahin de oryantasyona katılan isimler arasındaydı. Bu sene en çok satış yapan ekiplerin başında gelen Şahin, “Hürriyet Kampüs bizlere kendi sesimizi, yine kendi kalemimizle duyurma şansı verdi. Hem üniversitemizden haberler veriyor hem de satış yaparak para kazanıyoruz” diye konuştu.
BEĞEN BUTONU GERÇEĞE DÖNÜŞTÜ
Oryantasyonda katılımcılara sosyal medyada özellikle Facebook’ta sıkça kullanılan “beğen” butonları döviz şeklinde dağıtıldı. Bu dövizler, konuşmacılar ile katılımcılar arasında karşılıklı etkileşimi sağladı.
Fotoğraflar: Ozan Barış ERİM