Haberin zorlu yolculuğu

Güncelleme Tarihi:

Haberin zorlu yolculuğu
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 11, 2016 15:09

Haber peşinde koşan muhabirlerin yaşadığı zorlukların anlatıldığı 2 ayrı tanıtım filmi, sinema salonları ile ulusal televizyon kanallarında izleyiciyle buluştu.

Haberin Devamı

Anadolu Ajansı’nda (AA) haber peşinde koşan muhabirlerin yaşadığı zorluklar ile AA savaş muhabirliği eğitimini anlatan 2 ayrı tanıtım filmi, bu hafta sonu Türkiye çapındaki yaklaşık bin 500 sinema salonu ile ulusal televizyon kanallarında izleyicilerle buluştu.

Haberin zorlu yolculuğu

AA Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Şenol Kazancı, filmle ilgili özetle, “Anadolu Ajansı bünyesindeki habercilerin zorlu haber yolculuğunu 60 saniye içinde en etkili efektler ve müzik eşliğinde izleyicilerine sunan Anadolu Ajansı imaj filminin, sadece AA bünyesindeki habercilerin değil ülkemizdeki tüm gerçek habercilerin de sesi olacağını düşünüyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Haberin zorlu yolculuğu

Savaş muhabirliği eğitimi tanıtım filmine ilişkin de “Savaş muhabirliği eğitim filmimiz, haberciliğin en uç noktası olan savaş muhabirliği alanında AA’nın verdiği profesyonel eğitime ilgi duyan gazetecileri davet etmek amacıyla hazırlandı” diyen Kazancı, her iki tanıtım filmini izleyenlerden çok güzel geri dönüşler aldıklarını söyledi. Tanıtım filmleri, YouTube başta olmak üzere AA’nın sosyal medya mecralarında da izlenebilecek.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!