Güncelleme Tarihi:
Amazon, Apple, Google gibi şirketlerin yer aldığı dünyanın marka değeri en yüksek 500 şirketi listesinde Türk markalarının da yer almasını hedeflediklerini belirten Baran, “Uluslararası Ankara Marka Buluşmaları ile gençlerimize marka bilinci ve marka özgüveni aşılamak istiyoruz. Gençlerimizin gelecek planlarında marka konusuna yer vermelerini arzu ediyoruz” dedi. ATO Yönetim Kurulu Üyesi ve Marka, Reklam ve Pazar Geliştirme Çalışma Grubu Başkanı Nihat Uysallı da Türkiye’nin sanayi devrimlerini yakalama konusunda geride kaldığını belirterek, “Ancak yeni çağ fırsatları da beraberinde getiriyor. Dijital dünya yeni fırsatlar sunuyor. Biz gençlerimizin potansiyeline inanıyoruz onlara güveniyoruz. Bu hayalde gençlerimizle birlikte yürüyelim” değerlendirmesini yaptı.