Güncelleme Tarihi:
Olimpiyat Oyunları döneminde “Teşekkürler Anne” kampanyası ile annelerin “Annelerin Gururlu Sponsoru” olan P&G, Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi desteğiyle hayata geçirdiği P&G Olimpiyatlar Sergisi ile Başkent’e Olimpiyat heyecanı yaşattı. 13-18 Mayıs tarihleri arasında Ankamall AVM ve Makro olmak üzere iki ayrı noktada Ankaralılarla buluşan P&G Olimpiyatlar Sergisi’ni, 5 günde 7 bine yakın kişi ziyaret etti.Olimpiyat Oyunları’nın 2010 yılından bu yana global sponsoru olan P&G’nin, “Teşekkürler Anne” kampanyası kapsamında Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) desteği ile hayata geçirdiği P&G Olimpiyatlar Sergisi, 13-18 Mayıs tarihleri arasında 5 gün süresince önce Ankamall AVM’de sonra ise Makro’da Ankaralılar ile buluştu. 7 bine yakın kişi tarafından ziyaret edilen P&G Olimpiyatlar Sergisi’nde Muhammed Ali ve Joe Frazier imzalı boks eldiveni ile Michael Jordan’ın Barselona 1992 Olimpiyat Oyunları’nda imzaladığı ayakkabısı büyük ilgi gördü.Dünyanın en iyi yüzücüsü unvanını kazanan ABD’li yüzücü Mark Spitz’in madalyası ile birçok önemli Olimpiyat meşalesinin sergilendiği P&G Olimpiyatlar Sergisi’nde, TMOK’un arşivinden çok özel parçalar da Başkent’te sergilendi.“Çocuğuna spor yaptıran her anne, bir Olimpik annedir” felsefesi ile hareket eden P&G’nin kişisel bakım markaları, Olimpiyatlar Sergisi kapsamında yer alan oyun alanında ziyaretçileri yalnız bırakmadı. Head&Shoulders basketbol oyunu, Gillette sanal futbol oyunu, Naim Süleymanoğlu standı, Orkid voleybol servis atış alanı gibi oyunlar spora meraklı Ankaralı çocuk ve gençlere eğlence dolu saatler yaşatırken, 5-21 Ağustos tarihleri arasında Brezilya’da düzenlenecek Rio 2016 Olimpiyat Oyunları öncesinde Olimpiyat heyecanı da Ankara’ya taşındı.