Oluşturulma Tarihi: Ocak 31, 2010 00:00
Hazır suda kampanya dönemini başlatan LİDO Su Genel Müdür Yardımcısı Gök haksız rekabetten yakındı, Gök, “bedava su satmaktansa, haksız rekabete mahal vermeyecek bir kampanya üretmek için uğraştık” dedi.
LİDO Su başlattığı kampanyayla verilen her siparişte, müşterilerine temizlik ürünleri veriyor, 45 gün sürecek olan kampanyanın genel ciroyu yüzde 30 arttırması bekleniyor. LİDO Su Genel Müdür Yardımcısı Gürbüz Gök kampayanın cirolarında yüzde 20 civarında bir artış sağladığını söyledi. Gök kampanya ile ilgili Hürriyet’e özel yaptığı açıklamada:
Bedava su veren bile var
“Haksız rekabetin çok olduğu bir sektörde çalışıyoruz. Sektördeki diğer su firmalarından farklı bir satış politikası izlemek istedik. Bedavaya su veren firmalar bile var ancak bunların hangi koşullarda üretildiği belli değil, biz kalitemizi düşürmeden müşterilerimizi memnun etmek istedik.”
Kampanyalar sürecek
Gürbüz Gök “Ülke genelinde ki bayiilerimiz içinde en yoğun satış Ankara’da yaşandı. Bu kampanyaların daha da sürmesi taraftarıyım ben, muhtemelen de sürecek. Kampanyalarımız, çeşitlenerek sürecek gibi görünüyor. Bundan sonraki kampanyamızın kozmetik ürünlerle ortaklaşa yürütülmesi olasık dahilinde. Ürünlerimizin müşterilerimizin yararına olmasına dikkat ediyoruz. Son olarak 19 litrelik damacanalarda kullan-at şişeler üretmeye başladık bu şişeler çok daha hijyenik. Herşey müşteri memnuniyeti için” dedi.
Ciromuz arttı
Kampanyamız, abonemiz olan herkesin su siparişinde, Persil Çamaşır deterjanı, Pril Bulaşık deterjanı veya Pril Bulaşık Makinesi deterjanı’nından birini anında kazandırıyor. Bedava su vermektense böyle bir kampanyanın daha uygun olacağını ön gördük. Bu kampanyanın, satışlarımızda yüzde 30’luk bir artış sağlamasını bekliyorduk ancak henüz genel ciromuzda yüzde 20 civarında bir artış yaşayabildik bunun sebebi kar müşterilerimize ulaşmamıza engel oldu.”