Oluşturulma Tarihi: Ocak 28, 2022 15:41
Ankara Büyükşehir Belediyesi(ABB) EGO Genel Müdürlüğü, toplu taşımada hat bilgileri ile otobüslerin durağa geleceği sürenin görüntülendiği EGO Cep’te mobil uygulamasının güncellenmesiyle, şikâyetlerin yüzde 80 oranında azaldığını açıkladı.
ABB, uygulamanın tamamen EGO Genel Müdürlüğü’nün kendi imkân ve kaynaklarıyla güncellenmesiyle de yaklaşık 1 milyon TL tasarruf elde edildiği bilgisini paylaştı. Yolcular güncelleme ile bundan sonra direkt öneri ve şikâyetlerini eklenen ‘Bildir’ butonu ile Başkent 153’e iletebilecek.
‘Google Play’ ile ‘App Store’dan indirilebilen uygulamanın yeni hâlini kullanan vatandaşlar ise düşüncelerini şu sözlerle ifade ettiler:
-Fadime Şimal Balcı: “Daha kolay olmuş, kaydedeceğim durakları daha rahat buldum.”
-Şükrü Okuyucu: “Otobüs duraklarımızı artık daha rahat buluyoruz. İnsanlar mağdur olmuyor.”