Deniz BİLİROĞLU
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 01, 2008 00:00
Yıllardır İstanbul’da üst üste efsanevi hamburgeri ile birinci olarak dikkatleri üzerine çeken numnum, Ankara Panora’da şube açtı. Ankara bölgesinin Franchising’ini alan Murat Börekçi ve numnum’ın kurucusu Mehmet Gürs, Başkent’te birçok ilk ile girdikleri gıda sektöründe amaçlarını Ankara Hürriyet’e anlattılar.
İşletmesini Ekim 2003 yılında İstanbul Maçka G-Mall da açan numnum, sağlam adımlar ile büyüyerek Levent Kanyon ve Ümraniye Meydan’ın ardından, yakında açılacak olan Mecidiyeköy Astoria ve son olarak Ankara Panora Alışveriş Merkezi’nde açılan numnum Panora ile beşinci şubesine ulaştı.
Başarısı ve doğru konseptinin getirdiği büyüme potansiyeli sayesinde ilk dört sene içinde Los Angeles merkezli, uluslararası yatırım fonu Colony Capital’ın dikkatini çeken numnum, Colony Capital ve Mars Entertainment Grubu ile Şubat 2007 de ortaklık gerçekleştirerek yabancı sermayeyi arkasına almış oldu.
Zeki neşeli ve muzur bir çocukHer şart ve koşulda ’İyi yiyecek ve içecek’ inancının güçlü savunucusu, İstanbul Yiyecek ve İçecek A.Ş.’nin kurucu ortağı ve yönetim kurulu başkanı olan şef Mehmet Gürs’e göre numnum, ’Fark Yaratmak’ için doğdu.
Mikla, Lokanta, NuTeras, Caterer gibi başarılı işletmelerinin arasında numnum’ı ’zeki, neşeli ve muzur bir çocuğa’ benzeten Gürs’e göre numnum, Ankara için çok doğru bir konsept.
numnum konseptini ’cool ama aynı zamanda da sıcak ve neşeli’ olarak tanımlayan Gürs, şunları söyledi:
"Üzerinde uzun zamandır titizlikle çalıştığımız ve heyecan ile yarattığımız Ankara numnum şubemizi sonunda açtık. Hedefimiz geniş müşteri kitlemizi İstanbul dışına taşıyarak, Ankaralılar’a birbirinden lezzetli yemekler, efsanevi hamburgerler, gün boyu servis edilen çıtır çıtır panini ve sandwichler, kepekli hamur ile yapılan taş fırın pizzalar, dayanılmaz tatlılar, doğru ve lezzetli içecekler sunarak gerçek bir fark yaratmak."
Titiz değerlendirme sağlam ortak
Mehmet Gürs, Murat Börekçi ve Börekçi A.Ş. ile gerçekleştirilen ilk numnum franchise anlaşması için ise şöyle konuştu:
"Büyük bir titizlikle değerlendirdik. Uzun soluklu ve başarılı bir sonuç için iş ortağımızın bizimle aynı kalite anlayışında, yiyecek ve içecek sektöründe başarı ve kapsamlı tecrübesinin yanında uluslararası bir vizyon sahibi olması şarttı. 10 seneyi aşkın bir süredir Ankara’nın önemli mekanları arasında yer alan Mezzaluna’ları başarı ile işleten Börekçi ailesi ile yapılan bu iş ortaklığı gerçekten tüm numnum ailesine heyecan verdi."
Her kesim için yiyeceğimiz var
Kısa süre içinde Ankara’da numnum sayılarını çoğaltmayı hedeflediklerini açıklayan Gürs ve Börekçi, Ankara için tamamen yeni bir konsept olan numnum’a talebin ciddiyetine dikkat çektiler. Ankara’ya çok uygun olduğunu düşündüğü için numnum’ı Ankara’da açtığını belirten Murat Börekçi de, şunları söyledi:
"Geniş bir kitleye hitap ediyor. Ama en önemlisi beni
yemek kalitesi cezbetti. Yiyecek içecek sektörü ciddi bir iş istihdamı yaratıyor. Ancak zor bir sektör. Devlete de çok ciddi vergi getirisi var. Sürekli kendini yenileyen bir sektör. numnum’ın Ankaralılar tarafından çok sevileceğine inanıyorum. Her kesimin istediği yiyeceği bulabileceği bir mekan. Bu da Ankara’da ilk ve tek.
Kırklareli Holstein’ı ile melez tatlar
KAPSAMLI numnum menüsü, Amerikan/İtalyan mutfaklarının harmanlanması sonucunda oluşturulmuş, Kırklareli Holstein cinsi erkek danadan yapılan ve elle şekillendirilen hamburgerler, sandwichler ve paniniler, zengin salatalardan oluşuyor. Menü, taş fırında kepekli hamur ile yapılan lezzetli pizzalar,
kalori ve besin değerine dikkat edenler için ’Muscle & Fitness’ konsepti altında hazırlanmış ’sıhhat fışkıran’ özel yemekler, akılda kalan tatlılar ve özel çocuk menüsü ile geniş bir kitlenin kalbini kazanmış durumda.