Çevrim içi dönüşüm zaman kaybı ve teması önledi

Güncelleme Tarihi:

Çevrim içi dönüşüm zaman kaybı ve teması önledi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 11, 2021 02:18

Pandemi boyunca mobil uygulamaları üzerinden yapılan işlemleri şubelerden vermediklerini belirten Başkentgaz Genel Müdürü Asım Yüksel, “Bu sayede hem teması, hem de zaman kaybını minimuma indirdik” dedi ve abonelere, “Zorunlu olmadıkça şubelere gelmeyin” çağrısı yaptı.

Haberin Devamı

Ankara’da yaklaşık 5 milyon kullanıcıya hizmet veren Başkentgaz, koronavirüs salgınıyla birlikte devreye aldığı ‘Başkentgaz Mobil’ uygulaması sayesinde abonelik işlemlerinin mobil cihazlar üzerinden yapılmasına imkân sağlıyor. Tam kapanma döneminde de abonelere evlerinden çıkmadan Başkentgaz Mobil uygulama üzerinden işlem yapmaları çağrısı yapan Başkentgaz Genel Müdürü Asım Yüksel, ”Mobil uygulama üzerinden abonelik işlemlerinin yanı sıra, kullanıcılardan gelen başvuru ve bildirimler de daha hızlı değerlendirilerek çözüme kavuşturuluyor. 2020 yılında dijital kanallar üzerinden yaklaşık 1 milyon talep, öneri ve bildirim geldi. Mobil uygulama sayesinde 24 saat içerisinde cevap veriyor, en kısa sürede talebin karşılanmasını sağlıyoruz” dedi. Yüksel, abone merkezlerinden yapılan işlemlerin mobil uygulama üzerinden yapılmasıyla hem temasın minimuma indiğine hem de işlemlerin çok daha hızlı bir şekilde yapılabildiğine dikkat çekerek şunları söyledi:

Çevrim içi dönüşüm zaman kaybı ve teması önledi


1 DAKİKADA TAMAMLANIYOR

“Başkentgaz Mobil uygulama ve e-Devlet entegrasyonu ile abonelerin işlemlerini pandemiden etkilenmeden, mobil cihazlar üzerinden yapmasını sağlıyoruz. Evlerinden çıkmadan mobil uygulama üzerinden abonelik başvuru, fesih, iç tesisat randevu alma gibi işlemleri 2 dakikada, sorgulamayı ise 1 dakikada tamamlayabiliyorlar. İşlemlerin nasıl yapılacağı da uygulamada yer alan duyuru ve bildirimler başlığı altındaki videolar kısmında detaylı bir şekilde anlatılıyor. 2020 yılı Nisan ayından bu yana yaklaşık 200 bin abone Başkentgaz Mobil uygulamasını indirdi ve üzerinden çeşitli işlemlerini tamamladı. Bu sayede 200 bin kişinin abone merkezlerine gelerek oluşturacağı olası bir kalabalığın önüne geçildi.”

MOBİLDEN YAPILAN HİZMETLER ŞUBELERDEN VERİLMİYOR

Yüksel, pandemi boyunca mobil uygulama ve e-Devlet üzerinden yapılan işlemler için şubelerde hizmet vermediklerini hatırlatarak, “Acil bir işlem için şubelere gelmesi gereken abonelerin ‘www.baskentdogalgaz.com.tr’ veya ‘Başkentgaz Mobil’ uygulaması üzerinden randevu alması gerekiyor” diye konuştu.

DİJİTAL KANALLARDA 3 MİLYON İŞLEM

2020 yılının online işlem verilerini de paylaşan Yüksel, “2020 yılı Nisan ayından bu yana Başkentgaz Mobil, e-Devlet ve web sitesinde yer alan online işlemler menüsü üzerinden 3 milyondan fazla işlem yapıldı. Yaklaşık 100 bin abonelik sözleşmesi ve elektronik sayaçtan mekanik sayaca geçiş, 75 bin abonelik fesih, 2 milyon 800 bin borç fatura sorgulama yapıldı” bilgisini verdi.

BAKMADAN GEÇME!