Güncelleme Tarihi:
Coca-Cola’yı geçmişten bugüne getiren ve markayı geleceğe taşıyacak değerlerden örnekler Coca-Cola Dünyası adlı 1000 metrekarelik dev çadırda bir araya geldi. “Bi Dünya Mutluluk” sloganıyla 8 Kasım’da İstanbul’da kapılarını ziyarete açan Coca-Cola Dünyası, 6 – 28 Nisan tarihleri arasında, Ankara Kentpark Alışveriş Merkezi’nde ziyaretçilerini bekliyor.
Coca-Cola’nın Türkiye geneline yayılmış en kapsamlı ve en uzun soluklu projelerinden biri olan Coca-Cola Dünyası, markayı geçmişten günümüze getiren ve geleceğe taşıyacak değerleri dev bir çadırda ziyaretçilerle buluşturuyor. Coca-Cola Dünyası, 6
28 Nisan'a kadar Kentpark AVM'de
5 yıl boyunca, THEPARTNERS organizasyonuyla il il gezecek olan Coca-Cola Dünyası ile hedef, markayı bugünlere taşıyan sevenleriyle kucaklaşmak ve sunduğu mutluluk anlarını artırmak. Ziyaretçiler, Coca-Cola Dünyası’nda, markanın 1886’dan günümüze uzanan tarihine tanıklık edip sürdürülebilirlik vizyonuna ortak olmanın yanı sıra, birbirinden renkli ve eğlenceli interaktif uygulamalara da katılabilecekler.
Coca-Cola Dünyası’nın Ankara açılışında konuşma yapan Coca-Cola Türkiye Marka İletişim Müdürü Sibel İpek, “Coca-Cola şirketi, her zaman ilklerin öncüsü oldu. Yenilikçi ürünlerimizin yanı sıra, dünyadaki ilk promosyon, ilk radyo sponsorluğu, ilk futbol sponsorluğu, ilk olimpiyat sponsorluğu, ilk açık hava aktiviteleri gibi pek çok ilke imza attık. İşte Coca-Cola Dünyası da böyle bir ilki temsil ediyor. dedi. İpek, Coca-Cola Dünyası’nın markayı kucaklayan sevenlerine bir teşekkür niteliğini taşıdığını ifade etti.’’
Üç bölümden oluşan, Coca-Cola sisteminde bir benzeri daha bulunmayan dev bir çadır olan Coca-Cola Dünyası’nda, Başkentliler Coca-Cola Dünyası çadırında çok farklı interaktif oyunlarla keyifli anlar geçirecekler. Ziyaretçiler, Coca-Cola Dünyası’nın “Bi Dünya Mutluluk” dağıttığı çadırında, hem eğlenecek hem de Coca-Cola’nın tarihine tanıklık edecekler.
Çadırın içinde en eğlenceli aktivitelerinden biri, ziyaretçilerin kiosklar aracılığıyla çekilen fotoğraflarını dev Coca-Cola şişesi içindeki baloncuklarda görebiliyor olması.
Interaktif futbol da var
Ayrıca denge oyunu ve arka planı değiştirerek ziyaretçileri sahalara taşıyacak olan futbol oyununa kadar tüm interaktif uygulamaların ziyaretçileri fiziksel aktiviteye yönlendiriyor olması da göze çarpıyor.
Coca-Cola Dünyası’nın ilk bölümünde, Coca-Cola’nın hem Türkiye’de, hem de dünyada geçmişten günümüze hikayesi anlatılıyor. Bu bölümde ayrıca, dünyada ve Türkiye’de Coca-Cola ile paylaşılan mutlu anların objelere dönüştüğü bir sergi, dünya ve Türkiye tarihi ile ilgili bilgiler ve Coca-Cola’nın geçmişten günümüze kadar akıllarda kalan, dünyanın sosyolojik anlamda yaşadığı gelişmelerin açıkça görülebildiği global ve yerel reklam filmleri bulunuyor.
Yeni oyunları deneyebileceksiniz
İkinci bölümde ise, Coca-Cola’nın üretim süreci ve kalite standartlarıyla ilgili bilgi verilmesinin yanı sıra, hayatımızdaki yeri interaktif oyun ve aktivitelerle ziyaretçilerin deneyimine sunuluyor.
Üçüncü bölümde ise ziyaretçiler, Coca-Cola’nın sürdürülebilirlik yaklaşımına interaktif uygulamalarla tanıklık ediyorlar. Ziyaretçiler, Coca-Cola Hayata Artı Vakfı’nın yürüttüğü toplumsal projeler hakkında bilgi de alabiliyorlar. Bu bölümün en ilgi çekici bir diğer alanı ise Mutluluk Sineması bölümü.
Meşhur Kutup Ayısı İlk Kez Türkiye’de
Ziyaretçiler, 1922 yılından bu yana Coca-Cola ile özdeşleşerek bir ikon haline gelen, aile bağlarını ve ferahlığı temsil eden Kutup Ayısı’yla tanışıp fotoğraf çektirme imkanına da sahip olacaklar. Coca-Cola Dünyası’nda ayrıca, onlarca Coca-Cola lisanslı ürününün satıldığı
Coca-Cola Dükkanı da bulunuyor.
Özel olarak tasarlandı
Coca-Cola sisteminde bir ilk olan Coca-Cola Dünyası çadırı, Coca-Cola için özel olarak tasarlandı. 6 ayda tamamen el işçiliğiyle yapılan çadıra Coca-Cola’nın baloncuk formu esin verdi. Özel bir teknoloji ile üretilen Coca-Cola Dünyası çadırı, her türlü hava koşuluna, delinme, kesilme gibi dış unsurlara dayanıklı. Coca-Cola Dünyası’nın iç tasarımı ise, “Ejderha Dövmeli Kız” filmi başta olmak üzere bir çok film ve dizide görev yapan İsveçli ünlü tasarımcı Mikael Varhelyi direktörlüğünde İsveçli ve Türk tasarımcılar tarafından planlanıp uygulandı. Işık tasarımları ise bir çok televizyon şovu ve programının yanı sıra, önemli mekanı ışıklandıran ünlü tasarımcı Per Sundin tarafından gerçekleştirildi.
Coca-Cola Dünyası, 5 Yılda 2500 Kişiye Geçici İstihdam Sağlayacak
Coca-Cola Dünyası, 5 yıl boyunca 80 kişiye sabit, ziyaret edeceği illerde ise toplamda 2500 otuz yaş altı gence geçici istihdam sağlayacak. Coca-Cola Dünyası’nın Ankara’da bulunduğu tarihlerde geçici olarak istihdam edeceği genç sayısı 70 olacak.
Ankara’dan sonra Eskişehir’de
5 yıl boyunca Türkiye’yi dolaşacak olan Coca-Cola Dünyası 28 ilde, toplam 38 noktada ziyaretçilerle buluşacak. Coca-Cola Dünyası’nın rotasında Ankara’dan sonra Eskişehir ve Bursa var.
Coca-Cola Dünyası çadırı, 12.00 ile 21.00 saatleri arasında açık olup, Başkentlilere mutlu saatler sunuyor. Coca-Cola Dünyası, 3 adet kapak veya açma halkası, anlaşmalı satış noktalarından 3 TL’lik Coca-Cola ürünü alındığını gösteren satış fişi veya ürün karşılığında verilecek bilet ile gezilebiliyor. Ayrıca, Coca-Cola Kırmızı Kasa kodu gibi birçok alternatif arasından uygun olan seçenek kullanılarak da giriş yapılabiliyor. Girişte bilet almak isteyenler ise, kişi başı 3 TL ya da 4 kişilik aile için 10 TL karşılığında da Coca-Cola Dünyası’nı ziyaret edilebiliyor.