Brisa'nın yeni konsept mağazası Başkent'te açıldı

Güncelleme Tarihi:

Brisanın yeni konsept mağazası Başkentte açıldı
Oluşturulma Tarihi: Kasım 17, 2014 16:07

- Brisa Genel Müdürü Bayman: - "Yıllık üretim kapasitesinin 4,2 milyon adet olmasını planladığımız Aksaray fabrikamızda, binek ve hafif ticari araç lastiği üreteceğiz ve üretime 2018 yılı itibariyle başlamayı planlamaktayız"

Haberin Devamı

ANKARA (AA) - Lastik üreticisi Brisa'nın, binek ve hafif ticari araçların kullanım ömürleri boyunca ihtiyaç duyabilecekleri ürünlerin sunulduğu ve temel bakım hizmetlerinin verildiği Otopratik mağaza konseptinin ilki Ankara'da açıldı.

Açılıştan önce Ankara’da basın mensuplarıyla bir araya gelen Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, “Brisa artık bir üretim şirketinden inovasyon şirketine dönüşüyor” dedi.

Brisa olarak inovasyonu sadece bir fikir geliştirme platformu olarak düşünmediklerini anlatan Bayman, şunları kaydetti:

“Gelecek için en iyi yolculuğu tasarlamak’ vizyonumuz çerçevesinde işimizin odak noktasına son kullanıcıyı koyduk. Onların ihtiyaç ve görüşlerinden beslenerek, yenilikçi fikirlerimizle fark yaratmaya soyunduk. Öyle ki şimdiden 10 yıl sonraki araç kullanıcısı profilinin ihtiyaçlarının neler olabileceği üzerinde çalışıp, bu ihtiyaca cevap verebilecek hizmet ve uygulamalar üzerinde çalışıyoruz.”

Haberin Devamı

Lastik talebini karşılamak amacıyla, yıllık 10 milyon adet üretim kapasitesine sahip İzmit’teki üretim tesislerine ek olarak, yaklaşık 300 milyon dolar yatırımla 2. fabrikayı Aksaray Organize Sanayi Bölgesi’nde kurmaya çalıştıklarını anlatan Bayman, “Yıllık üretim kapasitesinin 4,2 milyon adet olmasını planladığımız Aksaray fabrikamızda, binek ve hafif ticari araç lastiği üreteceğiz ve üretime 2018 yılı itibariyle başlamayı planlamaktayız. Bu fabrika ile 500 kişiye istihdam sağlayacağız” ifadelerini kullandı.

Ankara'daki Yeni konsept mağazanın müşterilerden olumlu geri bildirimler alması halinde bunu Türkiye genelinde yaygınlaştırmayı hedeflediklerini belirten Bayman, şöyle devam etti:

Gelecek için en iyi yolculuğu tasarlamak vizyonumuz çerçevesinde işimizin odak noktasına son kullanıcıyı koyduk. Bu anlayışla, mağazalarımızı, lastik satın alma deneyimini tamamen farklı bir noktaya taşımak için geliştiriyoruz. Model mağazalarımız müşterilerimize en iyi deneyimi sunmanın ötesinde, iş ortaklarımız için bir laboratuvar, çalışanlarımız için eğitim üssü görevi görüyor.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!