Güncelleme Tarihi:
İstanbul, Ankara, Antalya, İzmir ve Nevşehir (Kapadokya) gibi Türkiye’nin dört bir yanından güzelliklerin anlatıldığı dergi, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da her iki fuarda büyük ilgi gördü. Tempo Travel, içeriğiyle ülke turizminin tanıtımına da katkı sağladı.
186 ÜLKEDEN 10 BİN STANT
52’ncisi gerçekleştirilen ITB Berlin Turizm Fuarı’nda bu yıl, 186 ülkeden yaklaşık 10 bin stant yer aldı. Türkiye’nin üç bin 79 metrekarelik destinasyon odaklı tanıtım stratejisi uyguladığı stant alanına ilgi yoğundu. Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş ile Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu da fuara katılıp, turizmcilere destek verdi. Türkiye stantlarında ziyaretçilere ücretsiz olarak dağıtılan Almanca Tempo Travel, zengin içeriğiyle dikkat çekti.
GENİŞ BİR HEYET KATILDI
MITT Moskova Fuarı da, bu yıl 25’inci kez kapılarını turizmciler için açtı. Türkiye’nin bin 254 metrekarelik stant alanıyla yer aldığı fuarın açılışına, Türkiye’den Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş başta olmak üzere geniş bir heyet katıldı. Kültür ve Turizm Bakanlığı, bölgelere ayrılmış toplamda bin 200 metrekarelik alanda Türkiye tanıtımı yaptı. Fuarda 192 ülkeden bin 800 katılımcı kurum ve kişi yer aldı. Fuarda, Tempo Travel dergisinin Rusça versiyonu beğeni topladı. Tamamı Rusça olan dergi, Türkiye’nin tanıtımına yönelik haberlerden oluştu.