ATO'ya şikayetim var

Güncelleme Tarihi:

ATOya şikayetim var
Oluşturulma Tarihi: Mart 02, 2008 00:00

GİMSA’dan alınan uydu alıcısı

OKURUMUZ B.E. 06 Ocak 2008 tarihinde Batıkent GİMSA’dan Next uydu alıcısı satın alıyor. Ancak bazı sorunlarla karşılaşıyor. Kanal değişimlerini takip eden 15 dakika ile 60 dakika süreler zarfında kapanıyor ve uzaktan kumandası veya manuel kumanda panelinden komut almadığı görüyor. 13.01.2008 tarihinde adı geçen satıcının ilgili reyonun yetkilisi ile görüşüyor bağlantı problemlerinden bu cihazların tarif edilene benzer arızalar verebileceği söyleniyor. Bunun üstüne okurumuz cihazı aldığı yere geri götürüyor. Bağlantı kabloları yenileniyor. Fakat aynı arıza yeniden yaşanıyor. Bağlantısında bir sıkıntı olabileceğini düşünen okurumuz başka bir uydu alıcı sistemi deniyor. Bu sistemde aynı sıkıntının yaşanmaması nedeniyle cihazın başka bir arızası olduğunu düşünen okurumuz , cihazı yeniden GİMSA’ya götürüyor. Yetkililerle görüşüyor. Cihazı değiştiremeyecekleri ya da geri alamayacaklarını kesin bir dille belirten yetkililer okurumuzu teknik servise yönlendiriyorlar

AÇIK ÇAĞRI: Ankara Ticaret Odası Disiplin Kurulu yetkilisi de bir türlü Gimsa yetkililerine ulaşamıyor. Biz de çaresiz buradan çağrıda bulunuyoruz. Gimsa, arayın bizi, çözelim şu uydu meselesini.

Tampondaki sıkıntı giderildi

OKURUMUZ
N.K. kullanmakta olduğu aracın ön tamponunun hasar görmesi üzerine aracını Otopak Oto Temizlik ve Koruma şirketinin Ankara şubesine teslim ediyor. Arabasını teslim aldığında tamponunda başka hataların olduğunu görüyor. Firmaya şikayetini ilettiğinde firma; araca orijinal tampon takıldığını, bu nedenle tampon üzerinde ufak tefek hataların olabileceğini söylüyor.

SONUÇ: Odamız üyesi firmayla görüşüldü. Tüketiciye ulaşacakları ve gereğini yapacakları bilgisi alındı. Birkaç gün sonra arayan okurumuz, aracın servise alındığı ve sorunun giderildiği bildirerek Odamıza ve firmaya teşekkürlerini iletti.

BİR TEŞEKKÜR

ÖNEKİ haftalarda okurumuz H.Z.’nin Cepa Bauhaus’tan satın aldığı portatif çatı kapak-merdiven’i ile ilgili şikayetini bu köşeden sizlerle paylaşmıştık. Ürün monte edildikten sonra kilidi sık sık kırılmış ve değiştirilmek zorunda kalmıştı. Son kilit değişiminde okurumuz, mağazada fazladan kilit kalmadığı için yeniden kırılması durumunda hiç kapanmayacağından endişe ediyordu. Bize yedek parça sıkıntısından bahseden bir e-posta göndermişti. Haberimizden sonra bizi arayan Bauhaus yetkilisi sorunun montaj hatasından kaynaklandığını söylemiş ve ürününün arkasında durmuştu.

Bu görüşmelerin sonrasında sorun çözüldü. Ürünün iadesi gerçekleştirildi. Bir de bize teşekkürlerini içeren bir e-posta gönderdi: Firmamıza teşekkür ediyor, mesajı sizinle paylaşıyoruz.

"Öncelikle gösterdiğiniz ilgi ve duyarlılık için teşekkür ederim. Gerek söz konusu üründe gerekse genel olarak bu olay vesilesiyle ithalatçı firmanın konuya gösterdiği ilginin artması noktasında , Türk tüketicisinin muhtemel mağduriyetinin ileriye dönük olarak engellenmesinde kısmen de olsa vesile olacağı için bu konuda tüm milletimiz adına size teşekkür etmeyi bir borç biliyorum; keşke tüm kurumlarımız ve insanlarımız sizin kadar duyarlı olsa"

ATO Tel: 2855039 fax:2855093 sinanaygun@atonet.org.tr
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!