ATO'ya şikayet var

Güncelleme Tarihi:

ATOya şikayet var
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 03, 2008 21:25

DEKO Parke yanıtladıGEÇEN haftaki haberimizden sonra bize hem yazı gönderen hem de bizzat ziyaret eden DEKO firması yetkilisi Göksal Bey, haberimizde geçen konuyla ilgili açıklama yaptı. Göksal Bey hizmetinin ayıplı olmadığından emin olduğunu, müşterinin şikayetini kendisine iletmediğini fakat ATO yetkilisinin araması üzerine cam balkonu yeniden incelemeye karar verdiğini söyledi. Bizzat giderek incelediğini bir sorun göremediğini, müşterinin ısrarı üzerine bir de ustalarından oluşan bir ekibi yola çıkardığını ve müşteriye ekibin 17:00- 18:00 saatleri arasında geleceğini bildirdiğini söyledi. Fakat şikayetçinin 17.30 saatinde evden çıktığını bu nedenle ustaların inceleme yapamadıklarını belirtti. DEKO firması olarak benzer hizmetleri bir çok kişiye sağladıklarını, işinin uzmanı kişilerle çalıştıklarını, bu güne kadar da herhangi bir şikayet almadıklarını belirten Göksal bey, bu konunun kendisini üzdüğünü ve çözümü için çaba sarf ettiğini belirtti. Biz de ilgisinde dolayı Göksal Bey’e ve DEKO firmasına teşekkür ediyoruz.Vestel servisi üzdüOKURUMUZ Ç.A.K 2006 yılında evinin tüm beyaz ve elektronik eşyalarını Vestel’den satın alıyor. O dönemde aldığı Vestel televizyonunu, 20 gün kadar önce Yenimahalle’deki Adalılar Vestel Bayisinde yenileyerek daha büyük ve gelişmiş bir modelle değiştiriyor. Okurumuz bu güne kadar evinde Vestel markasını kullandığını ve markayı çok önemsediğini belirtiyor. Okurumuzun sorunu geçtiğimiz yıllarda satın aldığı 23’’ LCD televizyonda arıza çıkmasıyla başlıyor. Bu televizyon hala garanti kapsamında olduğu için yeni televizyonunu satın aldığı Adalılar Vestel Bayisi’nden bu konuda yardım istiyor. Bayii, televizyonu Vestel’in Yenimahalle’deki servisi Buse Elektronik’e gönderiyor. Okurumuz bu dönemde Buse Elektronik’i aradığını ve televizyonu teslim aldıklarına dair bir belge istediğini fakat alamadığını belirtiyor. 10 gün kadar serviste kaldıktan sonra televizyon arkası derin çiziklerle ve ön panel ile ekran arasında bir açıklık ile geri dönüyor. Ertesi gün servisi arayıp ürünün yeniden kontrol edilmesini talep eden okurumuza, istediği saatte gelmelerinin mümkün olmadığı söyleniyor. Okurumuz bu şikayetini Vestel bölge müdürüne iletiyor. Bölge müdürü yetkilileri gönderip televizyonun başka bir servise gönderilmesine yardımcı oluyor. Söz konusu servis televizyonun arka ve ön panellerinin değişmesi gerektiğini bildiriyor. Okurumuz yalnızca kanallarındaki problem nedeniyle servise gönderdiği televizyonun bir çok parçasının değişmesine sıcak bakmıyor. Sorunun kendisinden değil, televizyonun ilk gönderildiği servisten kaynaklandığı bu nedenle yenisiyle değiştirilmesi gerektiğini düşünüyor. Bu talebini bölge müdürüne ileten okurumuza ya parça değişimini onaylaması ya da televizyonu şu andaki haliyle geri alması gerektiği söyleniyor. Okurumuz sorununu ve başka bir yetkiliyle görüşme isteğini iletmek için ankara Ticaret Odası’na başvurdu.ATO Tel: 2855039 fax:2855093 sinanaygun@atonet.org.tr
Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!