ATO'ya şikayet var

Güncelleme Tarihi:

ATOya şikayet var
Oluşturulma Tarihi: Nisan 05, 2008 20:43

Yağmurlu havada çim suladılar"BURASI Türkiye her şey olur" dedirten bir uygulama Perşembe günü saat 16:00 sularında meydana gelmiş. Okurumuz da cep telefonuyla ATO Tüketici Merkezi’ni arayarak garabeti şikayet etti. Tamı tamına olmasa da benzer cümlelerle yapılan şikayeti sizinle paylaşalım istedik. Tüketicimiz diyor ki:"Şu anda ATO’nun Kongre Merkezi’nin önünde kırmızı ışıkta bekliyorum. Şakır şakır yağmur yağıyor. Sileceklerin yağmurun hızına ayak uydurması mümkün değil. Deyim yerindeyse yağmur bardaktan boşanıyor. Şu anda tam karşımda köprü altının yanaklarındaki çimler sulanıyor. Gözlerime inanamıyorum. Büyükşehir Belediyesi’ne ait bir arazöz çim suluyor. Soruyorum, geçen yaz ankara’da su yok diye çile çekmedik mi? Bahçe sulamaya yasak getirmedik mi? Yağmur yağarken çim sulamak nasıl bir mantığın ürünüdür. Bir Allahın kulu da çıkıp ankara’da o gün yağmur yağıp yağmayacağını soruşturmaz mı? Soruşturmadıysa bile, bir tanker su boşu boşuna boşaltılır mı?" SORUYORUZ!Belediye’nin ilgili birimlerinin yöneticilerinin bundan haberi var mı? Yoksa arazöz görevlileri bildiklerini mi okudular.Praktiker değiştirdiOKURUMUZ Ş. T. Bilkent’te bulunan Praktiker mağazasından Spalding 313U model bir eliptik bir bisiklet satın alıyor. Fakat bisiklet kullanılmaya başladığı andan itibaren çıkardığı sesten dolayı müşteri rahatsız oluyor. Bisiklet tamire gönderiliyor. Yaklaşık 3 haftalık bir bekleme süresinden sonra ürün geri geliyor. Fakat üründeki ses sorununun giderilmediği, aksine daha da arttığı , bir de pedallarda bir boşluk oluştuğu fark ediliyor. Okurumuz aynı servise ikinci kez sıkıntısını bildiriyor. Yaklaşık iki haftalık bir bekleme süresinden sonra bisiklet alınıyor. Uzunca bir süre ürününün servisten dönmesini bekleyen okurumuz, ATO disiplin kuruluna başvurarak garanti kapsamında ürününün yenilenmesini talep ediyor. SONUÇ: Ürün garanti kapsamında değiştirilecek. İnci değiştirdiOkurumuz O.O. Armada İnci mağazasından satın aldığı ayakkabının dış yüzeyinde oluşan deformasyondan dolayı mağazaya giderek durumu anlatıyor. Firma tamir amacıyla ayakkabıyı alıyor.Tamirden döndükten 1-2 hafta sonra ayakkabıda benzer sorunlar yeniden ortaya çıkıyor. Ek olarak ayakkabı tabanında da deformasyonlar görülmeye başlıyor. Yeniden tamire giden ayakkabı döndüğünde bu kez de fazlasıyla küçülmüş olarak geliyor ve sıkma problemi yaşatıyor. Okurumuz ATO’ya başvuruyor. SONUÇ: ATO Tüketici Merkezi yetkilisi firma ile görüştükten sonra okurumuzun değiştirme talebi kabul edildi.İnci’ye teşekkür ederiz.SEZONA İNDİRİMLİ  GİRİLİR Mİ?Okurumuz Özge Tatar yazıyor. Diyor ki, "Özel bir gün için bir alışveriş merkezine gidip alışveriş yaptım. Hemen hemen bütün mağazalarda bazı ürünlerde yüzde 10-30 arasında indirim olduğu yazıyordu. İnanın kendimi aldatılmış hissettim. Nasıl yani dedim. Yeni sezona giren bir mağaza ne gerekçeyle indirime girer. Bu tüketiciyi aldatmak değil mi? Demek ki, satış rakamının üzerine önce bindiriyorlar, sonra indiriyorlar. Satış oyunu yapıyorlar. Buna dur diyecek yok mu?"SORUYORUZ!Okurumuz haklı değil mi? Siz olsanız kendinizi aldatılmış hissetmez misiniz?. Lütfen etiketlerinizin ayarıyla oynamayın. Satmak istediğiniz fiyat ne ise onu yazın. Tüketicinin kafasını karıştırmayın. ATO Tel: 2855039 fax:2855093 sinanaygun@atonet.org.tr
Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!